جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۰۲۲
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: امام جمعه خورموج با بیان اینکه این شهرستان از داشتن بسیاری از امکانات اولیه محروم است گفت: اصحاب رسانه زبان گویای مردم و انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست ظهر یکشنبه در دیدار با اصحاب رسانه این شهرستان با تسلیت ایام محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: امیدوارم شما خبرنگاران در عرصه رسالت مهمی که اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به جامعه است بر عهده دارید موفق باشید.

وی افزود: شغل خبرنگاری مقدس و از مشاغل سخت و طاقت فرسا است که در جامعه اسلامی همراه با معنویت می‌باشد.

زاهد دوست اضافه کرد: بین خبرنگاری و خبرگذاری در جوامع اسلامی و جوامع دیگر تفاوت‌های وجود دارد که یکی از مهمترین تفاوت‌ها اخلاق اسلامی می‌باشد که صداقت باید مبنای کار خبرنگاران باشد.

وی ادامه داد: تفاوت دیگر امانت داری است که این موضوع در جوامع اسلامی از خبرنگاران توقع می‌شود رعایت کنند.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: در عرصه خبر و خبرنگاری در شهرستان دشتی توقع داریم که اصحاب رسانه زبان گویای مردم و انقلاب اسلامی باشند.

لزوم تقویت روحیه مطالبه‌گری

زاهد دوست افزود: شهرستان دشتی از لحاظ بسیاری از امکانات اولیه در محرومیت می‌باشد و آن چیزی که می‌تواند بخشی از این محرومیت را برطرف کند روحیه مطالبه گری است که باید تقویت شود.

وی اضافه کرد: از اصحاب رسانه توقع داریم با رعایت چارچوب و اصول اصل مطالبه گری را روی زمین نگذارند و این موضوع را دنبال کنند.

زاهد دوست ادامه داد: در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان خطبه‌ای نبوده که مطالبه گری مردم در آن مطرح نشده باشد و در همه خطبه‌ها موضوع و مشکلات مردم مطرح شده است.

وی بیان کرد: کار خبرنگاری و مردم مسیری دو طرفه می‌باشد و مردم باید به این نتیجه برسند که خبرنگاران زبان گویای آن‌ها هستند و می‌توانند مطالبه آن‌ها را پیگیری و به نتیجه برسانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر