پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۰۲۸
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: آزادگان شهدای زنده ای هستند که تا همیشه تاریخ نام و یاد آنها پابرجا و موفقیت نظام اسلامی مرهون شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در جمع آزادگان با اشاره به فداکاری و از خودگذشتگی آزادگان افزود: آزادگان در دوران اسارت، سختی‌های زیادی را متحمل شدند و در راه سرافرازی و سربلندی نظام اسلامی تمام سختی‌ها و مشقت‌ها را تحمل کردند.

وی اظهار کرد: شکنجه‌گران رژیم بعث در امتداد اشقیای کربلا بودند و به راحتی، آزادگان را تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار می‌دادند و جنایت‌های فجیعی را مرتکب می‌شدند.

استاندار بوشهر ادامه داد: بعثی‌ها رفتارهای ضد انسانی و ضد بشری با اسرا و آزادگان داشتند که تبدیل به آسیب‌های روحی روانی می‌شد و آزادگان همه اینها را متحمل می‌شدند.

محمدی‌زاده یادآور شد: با وجود رفتارهای خشن و سختی که جبهه باطل در طول تاریخ در برابر جبهه حق انجام داده، ولی جبهه حق ماندگار و جبهه باطل نابود است.

استاندار بوشهر: آزادگان شهدای زنده هستند

وی اضافه کرد: در زمان کربلا، اشقیا و یاران یزید و عمر سعد برای همیشه در تاریخ بدنام شدند ولی یاران امام حسین(ع) تا همیشه یاد و نامشان زنده و جاوید است.

محمدی‌زاده با اشاره به شقاوت شکنجه‌گران داعش نیز اضافه کرد: شکنجه‌گران داعش به راحتی سر می‌بریدند و کسانی که زندان‌های داعش را متحمل شدند، سختی و مرارت بسیار زیادی کشیده‌اند که قابل توصیف نیست.

استاندار بوشهر گفت: در دوران کنونی نیز رزمندگان و ایثارگران و آزادگان سرافراز، همواره پرافتخار و ماندگار هستند و صدام و صدامیان و داعش و داعشیان رفتنی و بدنام خواهند شد.

محمدی زاده اضافه کرد: شاه و ساواک و دار و دسته خبیث طاغوت با بدنامی و رسوایی از صحنه تاریخ محو شدند و امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی همواره نام و یاد پرافتخار و عزت آفرینی دارند.

وی با اشاره به آیه شریفه سوره اسرا "جاء الحق و زهق الباطل" تصریح کرد: واقعا اکنون مصداق عینی این آیه شریفه را مشاهده می‌کنیم و در طول تاریخ نیز قابل اثبات است و باطل همانند کف روی آب، نابودشدنی است و حق و حقیقت تا همیشه زنده است.

استاندار بوشهر گفت: موفقیت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و فداکاری و ایثارگری جانبازان و آزادگان و رزمندگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر