چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۰۴۰
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به امنیت مطلوب و پایدار در این شهرستان گفت: شهرستان عسلویه عقب‌ماندگی‌های فراوانی در حوزه زیرساختی دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ اسماعیل تاجیک در جمع خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: اشتغال نیروهای بومی در سطح مدیریتی شرکتی‌های منطقه پارس جنوبی ضعیف است.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک کارگروه تشکیل شده و با حضور در شرکت‌ها این موارد را احصاء می‌کنند و نسبت به ارتقا جوانان شاغل در سطح‌های مدیریتی و اشتغال نیروهای بومی تصمیم گرفته خواهد شد.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: متأسفانه شهرستان در حوزه درمان کمبودهای دارد بیمارستان تأمین اجتماعی از نظر تجهیزات پزشکی ضعیف است و نیاز است ترتیبی در این زمینه از طرف مسئولین تأمین اجتماعی گرفته شود سرپرست بیمارستان قول‌های داده اند که در مهرماه بخش‌های ICU، CCU را افتتاح کنند.

وی بیان کرد: احداث دو درمانگاه بسیجیان در دستور کار داریم؛ یکی در شهر بیدخون و دیگری یا در شهر نخل تقی یا در عسلویه خواهد بود که هنوز مکان دقیقش مشخص نشده است. در مهرماه استارت کار خواهد خورد در پنج طبقه است و دوساله افتتاح خواهد شد.

تاجیک با بیان اینکه عسلویه عقب ماندگی زیادی در حوزه زیر ساخت دارد افزود: با توجه به اعتبارات و حجم کم مساحت از شهرستان‌های دیگر جا دارد مسؤلین اجرایی در این زمینه توجه بیشتری به موضوع کنند.

ساخت ۵ سالن ورزشی

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مؤلفه‌های امنیتی در منطقه خیلی بالاست الحمدلله با تلاش شبانه روزی همه نیروهای انتظامی، امنیتی، قضائی شورای تأمین شهرستان عسلویه از امنیت خیلی خوبی برخوردار است.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: پنج سالن ورزشی در حال ساخت توسط قرارگاه خاتم الانبیا در روستاهای شهرستان داریم که دو سال آن تکمیل و تحویل داده شده است و سه سالن دیگر در روستاهای عسکری، خیارو، سهمو امسال تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: اشتغال خانگی بانوان شهرستان را تقویت خواهیم کرد در آینده یک کارگاه بزرگ خیاطی در منطقه راه اندازی خواهیم کرد و بانوان سرپرست خانواده و بسیجی را جهت دوخت لباس کارکنان شرکت‌های منطقه مشغول به کار خواهیم کرد.

تاجیک بیان کرد: وحدت در شهرستان خط قرمز ما است همان طور که مقام معظم رهبری بر ایجاد وحدت تاکید دارند همه در شهرستان برای ایجاد وحدت تلاش می‌کنند اگر کسی بخواهد این وحدت را خدشه دار کند چه شیعه و چه سنی باشد به شدت با آن برخورد می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر