شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۲۴۴
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: معاون وزیر بهداشت در سفر به بوشهر گفت: زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم فراهم می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر بهروز رحیمی در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر و بازدید از بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) دیلم اظهار داشت: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم عزیز ایران اسلامی به‌ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.

وی بابیان اینکه سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم است گفت: یکی از نکات برجسته در شهرستان دیلم مشارکت فعال خیرین است که کرامت و مشارکت خیرین در پروژه‌های بهداشتی و درمانی جدای از برکات مالی، باعث تکثر مهربانی و انسانیت می‌شود.

معاون وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خیرین سلامت استان بوشهر، تصریح کرد: مشارکت کریمانه خیرین حوزه سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار باعث ارتقای سطح خدمات سلامت به مردم این مناطق است.

دکتر رحیمی در ادامه ضمن اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم تبیین کرد: از نگاه وزارت بهداشت شهرستان‌های کم برخورداری مانند دیلم نیازمند توجه و مراقبت بیشتری به‌ویژه در حوزه سلامت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه ضمن اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم خاطرنشان کرد: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم عزیز ایران اسلامی به‌ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر بهروز رحیمی در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر از مراحل پیشرفت پروژه توسعه بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) دیلم بازدید کرد.

توسعه اورژانس بیمارستان و احداث بخش‌های ویژه NICU و ICU و CCU از جمله طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) شهرستان دیلم بوده که با مشارکت خیرین حوزه سلامت در حال تکمیل است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر