پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی دریک عملیات باند تهیه و توزیع موادمخدر را در شهرستان دیلم این استان متلاشی کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، وحید زرین کلاه افزود: دراین عملیات 68 کیلو و 300 گرم تریاک که قاچاقچیان از استان هرمزگان به استان بوشهر منتقل کرده بودند، کشف و ضبط شد. \n\nوی اضافه کرد: در این ارتباط شش نفر متهم دستگیر و به همراه دو دستگاه خودرو توقیفی برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. \n\nزرین کلاه ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون 26 باند تهیه و توزیع موادمخدر در این استان متلاشی شده است. 
کد خبر: ۱۲۰۸۵
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی دریک عملیات باند تهیه و توزیع موادمخدر را در شهرستان دیلم این استان متلاشی کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وحید زرین کلاه افزود: دراین عملیات 68 کیلو و 300 گرم تریاک که قاچاقچیان از استان هرمزگان به استان بوشهر منتقل کرده بودند، کشف و ضبط شد. 

\n\n

وی اضافه کرد: در این ارتباط شش نفر متهم دستگیر و به همراه دو دستگاه خودرو توقیفی برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. 

\n\n

زرین کلاه ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون 26 باند تهیه و توزیع موادمخدر در این استان متلاشی شده است. 

\n\n

پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در راستای مبارزه مداوم با قاچاقچیان روز به روز عرصه را برای سوداگران مرگ تنگ تر کرده است. 

\n\n

وی بیان کرد: امسال با تلاش هایی که صورت گرفته تاکنون 980 کیلوگرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان در استان بوشهر کشف و ضبط شده است. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر