جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۷۷۱
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نگاهی ویژه برای رفع مشکلات بهورزان داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در نشست تجلیل از بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوشهر اظهار داشت: هر طرحی که در مجلس مربوط به تلاشگران عرصه سلامت باشد قطعاً مورد حمایت واقع خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه عزیزانی که جانشان را برای تأمین سلامت مردم و دفاع در برابر ویروس کرونا از دست دادند تصریح کرد: همه کسانی که در این میدان بودند و از جان مایه گذاشتند باید مورد توجه ویژه مسئولین باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت و سلامت از مهمترین موضوعات جامعه است که باید مورد توجه مسئولین باشد، قطعاً بدون وجود امنیت و سلامت، آرامش مردم و پیشرفت جامعه مورد مخاطره قرار می‌گیرد و آسیب‌های جدی به مردم وارد می‌شود.

وی ادامه داد: عزیزانی که در این دو حوزه تلاش می‌کنند باید مورد اکرام باشند و مسئولان شرایطی را فراهم کنند که آنها انگیزه لازم را برای خدمت در این حوزه حیاتی و مهم داشته باشند.

جمیری بیان کرد: عزیزان بهورز در سخت‌ترین شرایط با حداقل امکانات در مراکز بهداشتی روستاها بیشترین خدمت را ارائه می‌دهند. این کار ایثارگرانه است. این عزیزان با انگیزه اعتقادی و انسانی در این میدان حضور دارند و کاری که انجام می‌دهد ما به ازای مادی ندارد. این کار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: متأسفانه شرایط به گونه‌ای است که آنهایی که در سخت‌ترین وضعیت، مهمترین کار را انجام می‌دهند گاه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، این ضعفی است که در سیستم وجود دارد. با این وجود عزیزان تلاشگر ما با عزم راسخ و جهادی در میدان مانده‌اند و ضعف‌ها و کمبودها مانع از خدمت رسانی آنها نشده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید قدر بهورزان عزیز که مجاهدانه برای سلامت مردم عزیز در دورترین نقاط استان تلاش می‌کنند را بدانند و از هر حیث مورد حمایت قرار بدهند.

وی ادامه داد: حوزه بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های کاری بنده است و هر خدمتی که بتوانیم برای زحمتکشان این عرصه انجام می‌دهیم، توصیه من به مسئولین امر این است که در پرداخت مطالبات، آنهایی که از حقوق کمتری برخوردارند اولویت داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر