جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۹۱۲
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت مردم اولویت ما است، گفت: سخت‌گیری در خصوص ته‌لنجی بدون ایجاد اشتغال پایدار قابل پذیرش نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح سه‌شنبه در نشست با فرمانده دریابانی استان بوشهر اظهار داشت: نعمت بزرگ امنیت که در کشور وجود دارد حاصل تلاش مجموعه نیروهای امنیتی در سطوح مختلف است و در این بین زحمات نیروهای خدوم و فداکار انتظامی و مرزبانی، حقیقتاً ستودنی و بی بدیل است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کسانی که در سخت‌ترین شرایط امنیت را برای مردم ایجاد می‌کنند خود نیز باید در امنیت و آرامش نسبی باشد، در غیر این صورت ممکن است انگیزه خدمت در آنها کمرنگ شود.

جمیری افزود: مجموعه‌های نظامی و انتظامی ما نباید قاطعیت و مردم داری را با هم تداخل دهند ابهت قاطعیت و قدرت حفظ و در کنار آن عاطفه و ارتباط انسانی و معنوی را داشته باشند که مردم احساس کنند شما همراه و با آنها هستید و حس کنند که در جهت ایجاد امنیت آنان در حال تلاش هستید.

وی بیان کرد: ابهت، قاطعیت و مردم داری در مجموعه انتظامی باید توأمان وجود داشته باشد، هنگامی که در حال اجرای مأموریت‌های خود هستید این اقتدار است که باید به رخ دست اندازان به امنیت مردم کشیده شود و آنجایی که در کنار مردم قرار می‌گیرید باید با مهربانی و تواضع رفتار کنید.

جمیری خاطرنشان کرد: برخی قوانینی همچون استفاده از سلاح و بازرسی و تعقیب و گریز دریایی که بر دریابانی حاکم است به دلیل شرایط خاصی که در دریا جهت انجام فعالیت وجود دارد باید کارشناسی شده و به صورت طرحی کامل و جامع در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح شود تا قوانین مورد نظر تغییر یابند.

وی افزود: در شرایط فعلی معیشت مردم اولویت ماست، اگر ما از ته لنجی دفاع می‌کنیم به دلیل این است که مردم راه درآمد دیگری ندارند، زمان می‌توانیم در این زمینه سخت گیری کنیم که اشتغال پایدار و مناسب برای آحاد مردم ایجاد کرده باشیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخوردها با کسانی که سهواً دچار خطایی شده و ندانسته کالای قاچاقی را وارد کرده باید با گذشت و ملاطفت رفتار شود و اگر عامدانه و با دانایی این خطا را انجام داده باید با اشد مجازات با آن برخورد کرد و جای گذشتی وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر