پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۲۷۰
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط مناسب برای فعالیت بانوان کارآفرین استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از دفتر نماینده، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در نشست با بانوان کارآفرین گناوه اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع ما بعد از درمان در استان موضوع آموزش است که لازم ترین نوع آن آموزش‌های فنی و حرفه ای است که با تزریق بودجه باید گره گشایی شود.

وی در ادامه افزود: باعث افتخار است که بانوان ما با رعایت تمامی اصول قابل قبول اعتقادی و اخلاقی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی اشتغال محور و اشتغال آفرین حضور دارند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم با تشریح وضعیت کنونی اقتصاد کشور تصریح کرد: اکنون بانوان ما در ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، کمک به معیشت و اقتصاد خانواده نقش مهمی بر عهده دارند.

جمیری با اشاره به اینکه ضعف‌ها در حوزه مدیریت باعث نشده تا بانوان دست از تلاش بردارند بیان داشت: برای ارائه آموزش و به ثمره رسیدن این آموزش بانوان ما به مکان‌هایی مناسب نیاز دارند که خواسته به حقی است.

وی افزود: اگر لازم باشد که ما نیازهای خود را تأمین کنیم و معضل بیکاری را رفع کنیم باید به تجهیز و توسعه مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان‌ها جدی تر بپردازیم.

وی بیان کرد: باید بازارچه‌ای جهت ارائه محصولات تولید شده توسط بانوان کار آفرین بخصوص کسانی که سرپرست خانوار هستند و بار اقتصادی مستقیماً بر دوش می کشند، احداث شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر