پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۴۱۴
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان همواره دسیسه‌های مختلفی برعلیه نظام اسلامی داشته و دارند ودانش آموزان باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری عصر شنبه درجمع دانش آموزان استان بوشهر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسیر شهدا مایه عزت، اقتدار و افتخار است و امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید جان خود را تقدیم نظام کردند افزود: امروز نیز همچنان شهدایی برای پایداری نظام، آرمان‌های اسلامی و انقلاب تقدیم می‌شود.

جمیری بیان کرد: شهدا برای اعتلای اسلام و دفاع از آزادی، استقلال، حفاظت و حراست و امنیت جامعه جان خود را نثار کردند و افتخار آفریدند.

وی با اشاره به حضور و سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: امروز سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل و بالا گرفتن عکس شهید قاسم سلیمانی و دفاع از مظلومان عالم همه به برکت خون شهدای والامقام حاصل شده است.

وی اضافه کرد: در برهه کنونی نیز نسل جوان متعهد و معتقد ایران اسلامی باید پیام انقلاب اسلامی را منتشر کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نیز همه مسئولان و معلمان وظیفه دارند که برای پایداری انقلاب اسلامی بهترین شرایط را فراهم کنند تا دانش آموزان در مسیر شهدا گام بردارند و ادامه دهنده راه آنان باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان همواره دسیسه‌های مختلفی برعلیه نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کرده‌اند که این دسیسه‌ها ادامه دارد که از جمله آنها دفاع مقدس، تحریم‌ها و تبلیغات ناروا است لذا دانش آموزان باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار و آگاه باشند.

وی با بیان اینکه اتاق‌های فکر استکبار جهانی در این مدت برای ضربه زدن و براندازی نظام جمهوری اسلامی فعال بوده است افزود: دشمنان حتی یک روز هم از ایران و ایرانی غافل نبوده‌اند اما دشمن کور خوانده که بتواند به اهداف شوم خود نائل آیند.

جمیری یادآور شد: نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و دشمن ممکن است بتواند ضرر جانی و مالی به انقلاب اسلامی وارد کند و امنیت کشور را خدشه دار کند اما هیچ گاه نمی‌تواند به این نظام خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی از اعتقاد و ایمان و از عمق جان مردم نشأت گرفته است افزود: انقلاب اسلامی از جنس انقلاب‌های دیگر که بعد از مدتی از بین رفتند، نیست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است که با فریب کاری قشر جوان این سرزمین را بفریبد گفت: اما زهی خیال باطل، چرا که این انقلاب ریشه در عمق جان مردم دارد و باید با اقتدار پابرجا بماند تا استکبار جهانی را به زانو درآورد.

جمیری یادآور شد: دشمنان در آن زمانی که انقلاب اسلامی نوپا بود نتوانستند به آن ضربه‌ای بزنند، امروز نیز پس از گذشت ۴۰ سال از عمر این انقلاب و نظام اسلامی به طور یقین نقشه‌های آنها کارساز نخواهد بود چرا که ملت ایران به خوبی می‌دانند که دشمن دلسوز آنها نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر