پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۵۳۹
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن هشدار به آشوبگران گفت: اغتشاشگران و آشوب گران در پی آن هستند شهیدان فراموش شوند و فرهنگ شهادت از این مملکت رخت بر بندد اما به کوری چشم بدخواهان راه شهدا ماندگار شده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی امروز چهارم مهرماه در آیین دهمین یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه این انقلاب با خون شهدا به ثمر نشسته است، گفت: اینکه عده ای کوردل دنبال مقاصد پلید هستند بدانند این انقلاب میوه خون شهدا است و راه شهدا در این سرزمین ماندگار شده و پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی با شعار مقدس الله اکبر برای همیشه برافراشته خواهد ماند.

وی با تبیین اهداف برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: یاد کردن از شهیدان کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره ها همان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که در این برهه از زمان برای نسل جوان ترویج شوند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: اغتشاشگران و آشوب گران در پی آن هستند شهیدان فراموش شوند و فرهنگ شهادت از این مملکت رخت بر بندد در حالی کور خواندند و این انقلاب به دست صاحب اصلیش سپرده خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران محتوای یادواره ها را خون شهدا عنوان کرد و افزود: محتوای یادواره ها وفاداری به این است که ما تا آخرین نفس و قطره خون راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

خاتمی تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون ۳۰۰ هزار شهید دانست و گفت: طبق نص صریح قرآن، عمل شهیدان تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این پرچم با پشتوانه 300 هزار شهید عزیز، مزین به نام مقدس الله اکبر در اهتزاز بوده، است و خواهد ماند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری شکست صدام با پشتوانه استکبار جهانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس گفت: صدام قرار بود سه روزه ایران را بگیرد اما آنچه که او را زمین‌گیر کرد همین شهدا بودند که با دست خالی اما ایمان و ایثار در مقابل استکبار جهانی ایستادند و اجازه نداند وجبی از خاک کشورمان به دست نااهلان بیفتد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر