شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۹۰۴
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مردم غیور و نستوه ایران اسلامی در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی همواره جایگاه والایی داشته اند و جایگزینی ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل گمرک این شهرستان افزود:  مردم ایران از بدو انقلاب تاکنون هرگاه نیاز به حضور آنها در صحنه بوده نقش خود را ایفا کردند و  وفاداری به نظام ، انقلاب و  کشور را نشان دادند.

وی با بیان اینکه  امام راحل طراحی و مدیریت حرکت انقلاب اسلامی را برپایه مردم گذاشتند، گفت:  مردم همیشه در صحنه ایران در اغتشاشات اخیر کشور پشت نظام ایستادند و دسیسه های دشمنان را که ضربه زدن به نظام و دین اسلام است ، خنثی کردند.

وی اظهارداشت: همانگونه که مردم دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند ما مسئولان نیز باید هر چه می توانیم باید به آنها خدمت رسانی و در حل مشکلاتشان بکوشیم.

صفری با بیان اینکه مردم ایران رهبری دارند که همواره  ممکلت را از بحران و فتنه های زیادی نجات داده است، گفت:  ستون و خیمه و چراغ انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است.

فرماندار گناوه افزود: سخنان و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در جریان اغتشاش‌های اخیر دارای ابعاد و نگاه بلندی است و  مسایل را تفسیر و تحلیل کردند و باید بخوبی درک و عمل به آن کنیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بخش زیادی از شغل و معیشت مردم به دریا و گمرک ارتباط دارد باید در خدمت رسانی به آنها نهایت تلاش خود را بکار ببندیم.

صفری گفت: مردم توقعات زیادی دارند که باید ما مسئولان با سعه صدر و نگاه داشتن حرمت، پاسخگوی آنها باشیم.

وی بیان کرد: استان بوشهر از امن ترین استان ها است و مردم با نجابت این دیار در جریان اغتشاش های اخیر خودشان ایجاد کننده امنیت بودند.

فرماندار گناوه از ناظر گمرک های استان بوشهر خواست تا به این شهرستان در زمینه مسایل تجاری و کالای ته لنجی نگاه و توجه خاصی داشته باشد و با خدمت رسانی مناسب،  امید و نشاط در جامعه تسری یابد. ناظر گمرک های استان و مدیرکل گمرک بوشهر  گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران از سنوات گذشته تاکنون در کنار مردم بوده و برای آنها کار و تلاش می کند.

علی سلیمانی افزود: اگرچه توقعات از گمرک زیاد است اما خدت رسانی به مردم در اولویت کاری این مجموعه است و هر آنچه بتواند در چارچوب قانون و همراهی و هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی، کمک خواهد کرد.

وی اظهارداشت: گناوه از گمرک های فعال استان بوشهر و دارای قابلیت زیادی است و باید همه دست به دست دهیم، شغل و درآمد پایدار در حوزه تجارت و اقتصاد این منطقه  ایجاد شود.

سلیمانی از تلاش و زحمات مدیر سابق گمرک گناوه تقدیر کرد و از مدیر جدید خواست تا در خدمت رسانی به مردم و تجار منطقه براساس قانون و هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط بیش از پیش تلاش کند.

در این آیین شکرالله ابوعلی به سمت سرپرست اداره کل گمرک شهرستان گناوه معرفی و از خدمات هوشنگ هوشمندی رئیس سابق قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر