پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شورای اداری شهرستان با حضور مسئولین استانی؛
به گزارش فکرشهر، در پایان مراسم طی حکمی از سوی وزیر کشور آقای جواد لقمان زاده بعنوان بخشدار جدید مرکزی دشتستان معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات آقای حیدر دانافرد بخشدار سابق تقدیر بعمل آمد...
کد خبر: ۱۲۶۹۲
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

فکرشهرفرماندار دشتستان در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و روز قوه قضائیه به امنیت و آرامش مطلوب دشتستان اشاره کرد و از خدمات رؤسای دادگستری و دادگاه های عمومی و انقلاب و دادسرا ، قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان تشکر نمود .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع به لزوم زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری توسط بخشداران ، شهرداران ، دهیاران و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان تاکید کرد و از آنان خواست تا قانونمندی و رعایت بی طرفی را در دستور کار خود قرار دهند .

\n\n

وی اظهار امیدواری کرد با حفظ و افزایش امید ، نشاط و پویایی اجتماعی با حضور حداکثری مردم و خلق حماسه ای ارزشمند برگ زرین دیگری به تقویم و تاریخ حیات سیاسی و اجتماعی مردم ، مملکت و انقلاب اسلامی اضافه شود .

\n\n

\n\n

فرماندار دشتستان در بخشی دیگر از سخنان خود  به حمایت های مستمر مقام معظم رهبری از هیأت مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: به کار بردن اصطلاحات امین ، غیور ، شجاع و متدین توسط معظم له ، خط بطلانی بر رفتار و گفتار غرض ورزان و بدخواهان سیاسی داخلی و خارجی بود.

\n\n

دکتر زارع در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز پرداخت و اظهار داشت : از آنجایی که اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت تدبیر و امید است تلاش مسوولان و مردم شهرستان بر این باشد تا با تکیه بر ظرفیت های داخلی زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری را فراهم آورند و برای استفاده بهینه از ظرفیت ها و استعدادها بدیهی است که خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده مردم و مسوولان در سال همدلی و همزبانی نقش مؤثر دارد .

\n\n

فرماندار دشتستان در این جلسه از مردم و مسوولان شهرستان دشتستان خواست تا ضمن مشارکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی بویژه برق دولت را یاری رسانند.

\n\n

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه مدیران دولتی باید در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و مردم نامگذاری شده است، در راستای ایجاد وحدت تلاش کنند، گفت: رابطه بین دولت و ملت یک رابطه دوسویه است که بر مبنای اعتماد و اعتقاد شکل می گیرد.

\n\n

\n\n

سید اسماعیل موسوی  با برشمردن ابتکارات و طرح های اجرا شده استاندار بوشهر از جمله استاندارد سازی اعتبارات در سطح شهرستان های استان ،اظهار داشت : در سال گذشته  نشست های هم اندیشی که با ابتکار وحضور استاندار در بخش های مختلف استان برگزار می شد، هم اکنون به الگوهایی در سایر استان ها، در کشور تبدیل شده و در هفته گذشته دکتر جهانگیری معاون اول محترم ریاست محترم جمهور فرمت کامل این طرح را جهت اجرا در کشور از دکتر سالاری خواستار شده است .

\n\n

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا در سال گذشته بیش از 60 روستای استان بوشهر دارای زمین چمن مصنوعی شدند.

\n\n

موسوی با اشاره به کم آب های استان نیز گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر منابع آبی ندارد، مسئولین مربوطه باید با مدیریت صحیح از نارضایتی های مردم پیشگیری نمایند.

\n\n

امام جمعه آبپخش نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان ، گفت : بندگان خدا در همه لحظات زندگی خود در کنار سفره های نعمات الهی نشته اند و هر آنچه خداوند به انسان میدهد نعمت است و قابل شمارش نیست اما در ماه رمضان سفره گسترده شده که  سفره ی ویژه ای است همگان باید قدر این سفره را بدانند و استفاده کامل را از این سفره معنوی ببرند چون میزبان پروردگار متعال است.

\n\n

\n\n

حجت الاسلام رضایی در ادامه افزود : خدماتی نیز که مسوولان در ماه مبارک رمضان به مومنین و مومنات ارائه می دهند قطعا اجر و پاداش آن چند برابر خواهد بود.

\n\n

حجت الاسلام طالبی، امام جمعه دالکی نیز ضمن تشکر از خدمات حیدر دانافرد، بخشدار سابق مرکزی و آرزوی موفقیت برای جواد لقمان زاده بخشدار جدید ، گفت:  نظام جمهوری اسلامی بر اساس خدمت به مردم پایه گذاری شده است و توفیق خدمت گذاری در این نظام مقدس یک موهبت الهی و یک لطف گرانبها است.

\n\n

حیدر دانا فرد بخشدار سابق مرکزی دشتستان نیز در این نشست باتقدیر از همه مسئولین دشتستانی از جمله فرمانداران این شهرستان در 5 سال تصدی بخشداری مرکزی ، گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگذارم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم و هر خدماتی که ارائه شد از لطف خداوند متعال و درسایه همکاری و تلاش مردم ، شوراها و دهیاران عزیز بوده است .

\n\n

\n\n

جواد لقمان زاده بخشدار مرکزی دشتستان نیز گفت: بسیار خوشحالم که در دولت تدبیر و امید این فرصت خدمتگذاری در اختیار بنده قرار گرفته،دولتی که با شعار نجات اقتصادی ،بازگشت به اخلاق و تعامل سازنده با جهان وارد صحنه شد و الحمدالله با کمک مردم و عنایت ویژه مقام معظم رهبری ،بر مشکلات فائق آمده است .

\n\n

وی بابیان اینکه از فرصت ها ، پتانسیل و چالشهای بخش مرکزی آگاهم ،افزود : با تمام توان و انرژی در خدمت مردم خواهم بود و در مسیر توسعه متوازن و همه جانبه شهرستان تلاش خواهم کرد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، در پایان مراسم طی حکمی از سوی وزیر کشور آقای جواد لقمان زاده  بعنوان بخشدار جدید مرکزی دشتستان معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات آقای حیدر دانافرد بخشدار سابق تقدیر بعمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر