پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حکم استاندار بوشهر، عبدالنبی امیری به عنوان شهردار جدید تنگ ارم معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، امروز، شنبه، 13 تیرماه 94، با حکم مصطفی سالاری استاندار بوشهر، عبدالنبی امیری به عنوان شهردار جدید شهر تنگ‌ارم در شهرستان دشتستان منصوب شد.\n\n
کد خبر: ۱۲۷۸۲
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: با حکم استاندار بوشهر، عبدالنبی امیری به عنوان شهردار جدید تنگ ارم معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، امروز، شنبه، 13 تیرماه 94، با حکم مصطفی سالاری استاندار بوشهر، عبدالنبی امیری به عنوان شهردار جدید شهر تنگ‌ارم در شهرستان دشتستان منصوب شد.

\n\n

\n\n

استاندار بوشهر خطاب به شهردار جدید تنگ‌ارم یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

\n\n

مصطفی سالاری تاکید کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولان محلی با بهره‌گیری و استفاده از تمام امکانات مادی و معنوی در خدمت به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری، کوشا و جدی باشید.

\n\n

بر اساس این گزارش، پیش از این اباذر حیدری به عنوان سرپرست شهرداری تنگ‌ارم فعالیت داشت و به دنبال انحلال شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم، با حکم استاندار بوشهر، عبدالنبی امیری شهردار جدید تنگ‌ارم شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مراسم معارفه شهردار جدید تنگ ارم، فردا عصر ـ یکشنبه، با حضور مسئولین شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد.

\n\n

عبدالنبی امیری، متولد دشتستان می باشد و کارشناسی مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان را نیز در پرونده دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر