سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۰۰۶
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: پنج نفر از قصه گویان این استان در مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در اهواز بعنوان برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر، سمیه رسولی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین جشنواره منطقه ای سه قصه گوی استان بوشهر در بخش نوجوان، بزرگسال و آیینی و سنتی بعنوان برگزیده و ۲ نفر نیز بعنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی اظهارکرد: ساجده جعفری با قصه "پادشاه هفت دختران" از بوشهر رتبه اول در بخش ملی برگزیده نوجوان، رضوان فتاح با قصه "سرو و سندلیق" در بخش ملی گروه بزرگسال رتبه سوم و مژگان صفری با قصه زال و رودابه نیز در بخش آئینی و سنتی رتبه دوم مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از آن خود کردند.

رسولی ادامه داد: همچنین علی سینا جوکار با قصه " جعفر شانسی" در گروه سنی نوجوان و فرح راوردشیری با قصه " دی زنگرو" در بخش ملی گروه پدر بزرگ و مادر بزرگ نیز بعنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور، ۶۷ قصه‌گو از استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس به میزبانی استان خوزستان، از ۲۸ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان، به رقابت با یکدیگر پرداختند و تعداد ۱۲ قصه‌گو به مرحله کشوری راه یافتند.

برگزیدگان مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آذر ماه سالجاری در استان یزد با هم به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر