جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۴۴
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان به امکانات و تجهیزات نیازمند است که در ابن زمینه همکاری مسئولان استانی ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدتقی صفری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان افزود: هلال احمر استان بوشهر به جمعیت شهرستان گناوه نگاه خاص و ویژه ای داشته باشد و در رفع نیازمندی‌های آن برنامه ریزی کند.

وی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر گناوه بوبژه در تعطیلات نوروز و حوادث به امکانات لازم و به روز از جمله وسایط نقلیه، آمبولانس و قایق مجهز نیاز ضروری دارد.

فرماندار گناوه گفت: نیروهای هلال احمر در حوادث مختلف پیشقدم و از تجربیات خوبی برخوردارند و باید حمایت و پشتیبانی همه جانبه شوند.

صفری افزود: استفاده از قابلیت‌های شرکت های نفتی و گازی نیز برای رفع نیازهای امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر مدنظر استان بوشهر قرار گیرد.

وی بیان کرد: آموزش های تخصصی جمعیت هلال احمر توام با کارهای فرهنگی و اعتقادی و ارزشی نقش بسزایی در تقویت روحیه و انگیزه تلاش بیشتر امدادگران در زمان بروز حوادث ایفا خواهد کرد.

صفری گفت: تلاش و خدماتی که جمعیت هلال احمر شهرستان ارایه می‌دهد راهبردی و تاثیرگذار است که باید به مردم اطلاع رسانی و بازگو شود.

فرماندار گناوه از تلاش و زحمات رئیس سابق جمعیت هلال احمر این شهرستان قدردانی کرد و از رئیس جدید خواست تا ضمن تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی از تجربیات همکاران سابق و بازنشستگان این جمعیت در انجام امور محوله بهره لازم ببرد.

معاون امداد و نجات و جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه یکی از مناطق حادثه خیز و پرخطر در شمال استان بوشهر از جمله در فصول بارندگی است، مدیریت و نیروهای جمعیت هلال احمر همواره بموقع حضور داشته و خوش درخشیدند.

علی یوسفی نیا افزود: شهرستان گناوه برای این جمعیت به عنوان یک قطب مهم است و هر چه توانمندتر و امکانات بیشتری داشته باشد، قوتی برای سازمان هلال احمر است و تلاش کرده ایم که امکانات و تجهیزاتی که نیاز دارد، تامین کنیم.

وی گفت: در ۲ هفته اخیر انبارهای جمعیت هلال احمر شهرستان های گناوه و دیلم در زمینه اقلامی نظیر چادر، پتو ، موکت و بسته های موادغذایی تامین شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه پیگیری اعتبارات برای خرید خودرو یکی از دغدغه ها است، بیان کرد: آمبولانس هلال احمر گناوه به بوشهر انتقال یافت و مشکلات آن برطرف شد.

وی افزود: قایق هلال احمر گناوه هم در دست تعمیر است و یک قایق دیگر نیز از تهران قول دادند که امیدواریم بزودی با تجهیز آن در شهرستان گناوه مستقر شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر، پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر گناوه را از دیگر دغدغه ها عنوان کرد و اظهارداشت: در ابن شهرستان باتوجه به فعالیت های دریایی از قبیل تجاری و صیادی ، احتمال حوادث دریایی وجود دارد که در این زمینه پایگاه گناوه فعال بوده است.

یوسفی نیا بیان کرد: باتوجه به توسعه مبلمان شهری، ساختمان فعلی پایگاه گناوه تخریب شده است که باید در مکان دیگری احداث و مستقر شود و در این زمینه به زمین نیاز بوده و از فرماندار تقاضای همکاری داریم.

در این آیین سیف الله غلامی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه معرفی شد و از زحمات عبدالعلی صیادی رئیس سابق قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر