سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت روز نیروی دریایی؛
کد خبر: ۱۲۸۱۵۳
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آئین صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش صبح یکشنبه به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر برگزار شد.

فرمانده پایگاه دریایی ارتش بوشهر در این مراسم با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: توان بالای اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مسلح ایران اسلامی دشمن را پریشان کرده است.

امیر دریادار دوم عرشه احسان نصیری با اشاره به توان بالای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: توانمندی نیروی دریایی ارتش، برای دشمنان اسلام از جمله استکبار جهانی پریشانی گسترده‌ای فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: امروز با وجود همه شیطنت‌ها و ناامنی‌هایی که استکبار جهانی برای جامعه جهانی ایجاد کرده اما با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، کارگروهی نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج شاهد امنیتی پایدار در ایران اسلامی هستیم.

نصیری اظهار کرد: این نیرو افتخار دارد مایل‌ها دورتر از مرزهای آبی و زمینی جمهوری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و حفاظت کند.

وی بیان کرد: تاریخ ایران اسلامی سرشار از جانبازی‌ها، دلاور مردی‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنانی است که در لحظه‌های حساس و سرنوشت ساز با گذشت از جان و مال خود نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند و هفتم آذر و عملیات غرورآفرین مروارید با تمام ابعاد بی نظیر آن یادآور چنین لحظه‌هایی است.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر به ایراد سخنرانی پرداختند.

نیروهای مسلح ایران اسلامی در این مراسم آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر