جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۵۸
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برای احداث و استقرار پایگاه امداد و نجات دریایی گناوه به زمین در مکان مناسب نیاز است که از فرماندار شهرستان تقاضای همکاری داریم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی یوسفی نیا ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش‌های رئیس پیشین این جمعیت در شهرستان اظهار داشت: رئیس پیشین این جمعیت در گناوه از بهترین نیروهای این جمعیت هستند که باید قدردان زحمات وی باشیم.

معاون امداد و نجات و جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: شهرستان گناوه یکی از مناطق پرخطر و حادثه خیز در شمال استان بوشهر به خصوص در زمان بارندگی‌ها و سرازیر شدن آب‌های بالادستی است که همکاران ما در مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان مدیریت و نیروها آن در طی سال‌ها به خوبی در این حوادث عمل کرده و خوش درخشیدند.

وی گفت: در هنگام بروز حوادث کشوری و اعزام نیروها برای امدادرسانی به سایر مناطق کشور در حوادث رخ داده نیز اولین نیروها از جمعیت هلال احمر گناوه بوده و به خوبی همکاری دارند.

وی ادامه داد: مدیریت جدید جمعیت هلال احمر شهرستان نیز از نیروهای باتجربه و انقلابی و زحمتکش و با سباقه خوب این جمعیت هستند که همیشه در فعالیت‌ها همراه بوده‌اند و انتظار داریم با همدلی و همکاری که در شهرستان شاهد هستیم در این مسیر موفق باشند.

یوسفی نیا با بیان اینکه شهرستان گناوه برای جمعیت هلال احمر استان بوشهر به عنوان یک قطب در شمال استان و بسیار مهم است گفت: تلاش شده تا نیازمندی‌ها رفع شود و در ۲ هفته اخیر انبارهای جمعیت هلال احمر شهرستان‌های گناوه و دیلم در زمینه کالاهایی از قبیل چادر، پتو، موکت و بسته‌های مواد غذایی تأمین و سعی شده تا شرایط خوبی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: هر چه بتوانیم در جمعیت هلال احمر شهرستان توانمند تر و امکانات و تجهیزات بیشتر و بهتری داشته باشیم، قوتی برای سازمان هلال احمر است و تلاش کرده‌ایم که قبل از وقوع حوادث این امکانات فراهم شود و در حد توان امکانات و تجهیزاتی که نیاز دارد، تأمین کنیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: پیگیری اعتبارات برای خرید خودرو یکی از دغدغه‌ها است و آمبولانس هلال احمر گناوه نیز به بوشهر انتقال یافت و مشکلات آن برطرف شد.

وی با بیان اینکه قایق جمعیت هلال احمر گناوه هم در دست تعمیر است تصریح کرد: علاوه بر آن یک قایق دیگری نیز از تهران قول داده شده که امیدواریم بزودی با تجهیز آن در شهرستان گناوه مستقر و در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی در گناوه موضوع پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر است.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های دریایی از قبیل تجاری و صیادی در شهرستان گناوه احتمال حوادث ساحلی و دریایی وجود دارد که در این زمینه پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر گناوه در سال‌های گذشته فعال بود و بیشترین فعالیت‌ها را هم داشت.

یوسفی نیا بیان کرد: با توجه به توسعه مبلمان شهری، ساختمان فعلی پایگاه امداد دریایی گناوه تخریب شد که برای احداث و استقرار در مکان دیگر به زمین نیاز است و باید مکانی که قابلیت ارائه بیشترین خدمات را داشته باشد در نظر گرفته شود که در این زمینه از فرماندار شهرستان تقاضای همکاری داریم.

در این آئین از زحمات و تلاش‌های عبدالعلی صیادی رئیس سابق جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه تقدیر و سیف الله غلامی به عنوان سرپرست معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر