پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۶۷
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در حال حاضر 9 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته 6  بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده و 6 نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر 9 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که 2 نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

وی از تداوم روزهای بدون فوتی کرونا خبر داد و افزود: تعداد جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر 2 هزار و 231 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تعداد کل مبتلایان را 108 هزار و 650 نفر عنوان کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۶ آذر ۱۴۰۱

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از ثبت روز دیگر بدون فوتی کرونایی در کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۶۶۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۴۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۵۸۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۱۸۸ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۶ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر ماند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر