جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۱۶۸
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: ادیب زارعی دروازه بان تیم ملی جوانان و سید محمدرضا حسینی بازیکن تیم ملی نونهالان فوتبال تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ظهر یکشنبه در این نشست ضمن تقدیر از بازی‌های خوب این دو بازیکن در رقابت‌های آسیایی گفت: شما نمایندگان طیف وسیعی از بازیکنان مستعد هم استانی هستید و حضور موفق شما که با کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در رقابت‌های آسیایی همراه بود، نشانگر لیاقت جوانان این استان است که می‌توان بیش از این در تیم‌های ملی نماینده داشته باشیم.

امیر حسین محتشم با تاکید بر مسائل انضباطی و اخلاقی افزود: بیش از مسائل فنی و تاکتیکی بر مسائل انضباطی و اخلاقی تمرکز داشته باشید و از الگوهای مناسب رفتاری تبعیت کنید و با کمترین حاشیه بر روی توانمندی‌های فنی خود تمرکز کنید.

محتشم در ادامه تصریح کرد: برگزاری منظم لیگ‌های پایه در سال جاری و در رده‌های زیر ۱۱، زیر ۱۲و زیر ۱۳ سال، نونهالان، نوجوانان و جوانان و در ادامه امید، زمینه ساز توسعه فوتبال و ظهور استعدادهای فراوانی شده و به طور مثال سید محمدرضا حسینی ملی پوش هم استانی تیم ملی نونهالان از کوران رقابت‌های لیگ برتر نونهالان استان معرفی و به این مهم دست یافت.

وی افزود: بیشترین تمرکز خود را برای توسعه و پیشرفت فوتبال پایه گذاشته‌ایم و شایسته است که در این راه مدیران زحمتکش مدارس فوتبال و باشگاه‌ها و مسئولان شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود همچون گذشته همراه و همیار هیأت فوتبال استان باشند.

امیر حسین محتشم ریاست هیئت فوتبال استان در نشستی با اهدا لوح سپاس و هدیه از بازیکنان ملی پوش بوشهری ادیب زارعی (دروازه بان تیم ملی جوانان) و سید محمدرضا حسینی (بازیکن تیم ملی نونهالان) تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر