جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۸۱۷۵
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: مهاجم اسبق تیم ملی آلمان بعد از واکنش تندی که کارلوس کی‌روش به اظهاراتش در برنامه مچ آف د دی داشت، اکنون اعلام کرده برای پایان دادن به این موضوع با سرمربی ایران تماس خواهد گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایلنا، یورگن کلینزمن مهاجم اسبق آلمان که اکنون در نقش مفسر در برنامه مچ آف د دی به انتقاد از عملکرد شاگردان کی‌روش پرداخته بود، شب گذشته با حمله تند سرمربی تیم ملی ایران مواجه شد. اتفاقی که باعث شده اکنون کلینزمن نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

حالا بی‌بی‌سی که اظهارات کلینزمن در این شبکه مطرح شده بود، بار دیگر با او صحبت کرده تا نظرش درباره واکنش کی‌روش را جویا شود.

کلینزمن به این شبکه گفت: «به نظرم برداشت بدی از صحبت‌های من شد. من واقعا سعی خواهم کرد با کی‌روش تماس بگیرم و اوضاع را آرام کنم. قصدم هرگز انتقاد از کارلوس یا نیمکت ایران نبود. بعضی حتی فکر کردند من از داور انتقاد کردم چون او کاری درباره نحوه رفتار آنها روی نیمکت انجام نداد.»

او با توضیح درباره صحبت‌هایش اضافه کرد: «تمام حرف من این بود که آنها احساسی با شرایط برخورد می‌کنند که در واقع از بعضی جهات قابل تحسین است. تمام نیمکت آنها در تمام طول بازی با تیم داخل زمین همراه بود. آنها بالا و پایین می‎‌پریدند و کارلوس مربی بسیار احساساتی است. او به طور مداوم کنار زمین حضور دارد و سعی می‌کند به بازیکنانش انرژی بدهد و آنها را راهنمایی کند.»

ایبن واکنش بعد از این اتفاق افتاد که کارلوس کی‌روش در پیامی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده بود، خواهان استعفای کلینزمن از سمت خود در فیفا شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر