چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛
فکرشهر: زارع: اختصاص یک میلیارد ریال برای تجهیز اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش/ کرمی: ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش از آرزوهای دیرینه مردم بود/ موسوی نژاد: ادارات هم مستقر شود...
کد خبر: ۱۲۸۱۹
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش با حضور فرماندار دشتستان ، نمانده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیرکل نوسازی و تجهز مدارس ، بخشدار آبپخش و امام جمعه و جمعی از مسوولین شهرستانی و محلی و فرهنگیان و اهالی بخش ابپخش افتتاح و سرپرست آن معرفی گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین، فرماندار دشتستان گفت : بررسی عوامل موثر بر پیشرفت و توسعه در جوامع توسعه یافته نشان می دهد که همه این کشورها از مسیر آموزش و پرورش به شکوفایی رسیده و از آموزش و پرورش توانمند و کارآمد برخوردارند.

\n\n

زارع:  اختصاص یک میلیارد ریال برای تجهیز اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش

\n\n

دکتر ارسلان زارع  با بیان اینکه تبلور آموزش و پرورش در تربیت نیروهای انسانی متعهد ، دانشمند ، متخصص و ماهر است ، اظهار داشت :دولت تدبیر و امید کیفیت بخشی در آموزش و پرورش را هدف اصلی خود می داند و تمرکز زدایی یکی از عوامل موثر در کیفیت بخشی است و افتتاح آموزش و پرورش آبپخش در همین راستا است .

\n\n

\n\n

نماینده عالی دولت در دشتستان در ادامه بیان داشت : دولت تدبیر و امید با همه ی محدودیتها ، به خواسته مردم و فرهنگیان آبپخش پاسخ مثبت داد و در خصوص تعیین زمان راه اندازی آن نیز گفت برای اینکار ارزشمند نیاز به تمهیدات لازم بود که پس از انجام ، امروز شاهد افتتاح اداره هستیم و لذا ما تابع جریان سازی اقلیتی خاص و غوغاسالاری آنها قرار نمی گیریم و تصمیمات مدیریتی را بر اساس عقلانیت و مدیریت برنامه ای می گیریم .

\n\n

دکتر زارع در پایان از اختصاص یک میلیارد ریال برای تجهیز اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش نیز خبرداد.

\n\n

کرمی: ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش از آرزوهای دیرینه مردم بود

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز مسوولیت دارد ، گفت: مردم ما این باور راسخ را دارند که هزینه کردن در امر تعلیم و تربیت یک سرمایه گذاری  بلند مدت است هدف آموزش و پرورش هم آموزش فرزندانی هست برای ساخت آینده ای بهتر جامعه است و این خود فقط با همکاری همه مردم محقق می شود .

\n\n

وی با بیان اینکه در تعلیم و تریبت ما حد پایانی نداریم و حضور آگاهانه  و مسوولانه مردم کارساز است ، اظهار داشت : یکی از دلایل پیروزی کشور ما این بود که مردم وارد میدان شدند و متکی به نیروهای نظامی تنها نبودند و هرجا حضور مردم دیده شده کار به سرانجام خوبی رسیده است .

\n\n


\n 
\nناصر کرمی با اشاره به اینکه آبپخش دارای استعدادهای درخشانی در آسمان علم و ادب و فرهنگ است، یادآور شد: ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش و راه‌اندازی اداره مستقل آموزش و پرورش از آرزوهای دیرینه فرهنگیان و همه خانواده‌های آبپخش بوده و امروز خوشحالیم که در این ماه عزیز شاهد افتتاح این اداره هستیم.

\n\n

 موسوی نژاد: ادارات هم مستقر شود

\n\n

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نیز در این مراسم ضمن تشکر از استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان ، مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان و مسولان شهرستانی و محلی گفت: اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش یک ضرورت و خواسته بحق شهروندان این بخش بوده که بحمداله با تلاش مسوولان استانی و شهرستانی  و دستور وزیر محترم محقق شد .

\n\n

وی افزود :همزمان با ارتقا یک منطقه باید استقرار ادارت نیز انجام بپذیرد زیرا نیاز مردم است و فلسفه توسعه و ارتقا هم همین است که نیازهای اولیه زندگی تامین بشود.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انگیزه خدمت در مسوولین بخش آبپخش بصورت ویژه وجود دارد گفت: در نظام جمهوری اسلامی کسی حق ندارد سلایق فکری یا حزبی خود این را دخالت بدهد در امر خدمت گذاری ، همه باید تلاش کنیم که خدمت خود را به نحو احسن به انجام برسانیم .

\n\n

\n\n

حجت الاسلام رضایی امام جمعه آبپخش نیز ضمن تشکر از همه مسوولان استانی و شهرستانی، گفت: اداره آموزش و پرورش الحمدالله به همت مسوولان افتتاح شده و می بایست تجهزیات ، ملزومات  و زیرساخت های اداری آن نیز مهیا شود و در خصوص جذب نیروی انسانی برای این اداره برابری و عدالت مد نظر همگان باشد .

\n\n

بخشدار آبپخش نیز در این آیین گفت : افتتاح آموزش و پرورش آبپخش قطعا  توسعه مشارکت هر چه بیشتر مردم و فرهنگیان بخش  به منظور رشد و تعالی هر چه بیشتر آموزش و پرورش فرزندانمان را بهمراه خواهد داشت.

\n\n

شایان ذکر است در پایان این مراسم علیرضا سلطانی به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش معرفی شد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر