پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: از هشت هزار واحد صنفی شهر بوشهر یکهزار واحد فاقد پروانه کسب هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ابوالقاسم محمدزاده افزود: اتحادیه های صنفی باید با هماهنگی و همکاری مضاعف نهایت تلاش خود را برای نظارت بر واحدهای صنفی به کار گرفته و واحدهای فاقد پروانه کسب را شناسایی کنند.\n\nوی اضافه کرد: واحدهای صنفی برای فعالیت مستلزم به گرفتن استعلام های چهارگانه پروانه کسب از دارایی، شهرداری، اداره اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت است.
کد خبر: ۱۲۸۶۷
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: از هشت هزار واحد صنفی شهر بوشهر یکهزار واحد فاقد پروانه کسب هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ابوالقاسم محمدزاده افزود: اتحادیه های صنفی باید با هماهنگی و همکاری مضاعف نهایت تلاش خود را برای نظارت بر واحدهای صنفی به کار گرفته و واحدهای فاقد پروانه کسب را شناسایی کنند.

\n\n

وی اضافه کرد: واحدهای صنفی برای فعالیت مستلزم به گرفتن استعلام های چهارگانه پروانه کسب از دارایی، شهرداری، اداره اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت است.

\n\n

وی گفت: در این زمینه دولت در حال واگذاری تنظیم و نظارت بر بازار به بخش خصوصی است.

\n\n

محمدزاده بیان کرد: بخش خصوصی نیز نباید تنها به صدور پروانه کسب اکتفا کند بلکه باید نظارت و تنظیم بازار را نیز بخوبی انجام دهد.

\n\n

محمدزاده اظهارکرد: مواردی مشاهده که بهانه دردست اقدام بودن گرفتن پروانه کسب تا مدت یک سال را مطرح می کنند ولی درعمل اقدامی برای گرفتن آن نمی کنند.

\n\n

وی ادامه داد: مراجعه نکردن واحدهای صنفی برای گرفتن پروانه کسب مشکلات زیادی از جمله آشنا نشدن با فعالیت های مرتبط با حوزه صنفی خود را به دنبال داشته است.

\n\n

محمدزاده در ارتباط با عواقب نگرفتن پروانه کسب گفت: واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب پس دو مرتبه تذکر پلمپ خواهند شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، 35 هزار واحد صنفی در استان بوشهر فعالیت دارند که که هشت هزار واحد آن در شهر بوشهر مستقر هستند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر