جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۶۸۶
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم که پروژه‌های بنیاد مستضعفان در بوشکان و ارم دشتستان فعال شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی عمده مسائل و مطالبات دشتستان را مطرح کردم.

وی اضافه کرد: در صدر این مطالبات بازگشت و فعال‌سازی بنیاد علوی در مناطق هدف بوشکان و ارم، تکمیل پروژه‌های توافق‌شده درمانی، عمرانی، آموزشی و ورزشی در شهرستان از جمله در بیمارستان شهید گنجی و در بخش‌های بوشکان و ارم، کمک به اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان و نیز کمک به احداث راه گیسکان بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس بنیاد مستضعفان متواضعانه برخورد کرد و قول‌های خوبی برای همکاری داد که امیدواریم شاهد تحقق این موضوع و رفع مشکلات مردم باشیم.

وی همچنین با اشاره به ملاقات با مدیرعامل شرکت ملی گاز افزود: در این ملاقات در مورد مطالبات کارگران پارس جنوبی صحبت و تاکید کردم که در این شرایط ضمن پرداخت حقوق کارگران زحمتکش، بهانه برای سوءاستفاده ایجاد نشود.

رضایی ادامه داد: همچنین درباره تأمین گاز در روزهای سرد زمستان هم ابراز نگرانی کردم. از یک طرف با افت فشار چاه‌های پارس جنوبی و از طرف دیگر با افزایش مصرف گاز خانگی و نیروگاهی مواجه هستیم.

وی با اشاره به دیدار خود با سفیر کویت در ایران گفت: طی هفت سال گذشته کویت در ایران سفیر نداشته و سفارتش با کاردار اداره می‌شده اما با فعال شدن دیپلماسی دولت سیزدهم سطح روابط به سفیر ارتقا یافته و آقای المنیخ به عنوان سفیر منصوب شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: کویتی‌ها علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران هستند. درباره گسترش روابط بویژه میان کویت و استان‌های جنوبی کشورمان و حل مشکلات و موانع پیش‌رو و نیز همکاری در مجامع بین‌المللی رایزنی‌های خوبی صورت گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سال‌ها علی‌رغم تنش میان ما و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، ارتباطات ما با کویت مدیریت شده است.

نظرات بینندگان
منصور حلاج
|
-
|
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۸
راه درست کردی یا بیلان کار دادی ؟!خیابونای ناتو رو که صاف کردی نیم کیلو آسفالت هم تو پل کلل بریز اقلا 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر