پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۷۱۳
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: فرمانده مرزبانی فراجا از استقرار شناورهای پیشرفته در مرزها خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امکانات پایش در مرزها تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی ظهر یکشنبه در بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر اظهار داشت: تقویت امکانات الکترونیکی و اپتیکی و رصد و پایش مرزها با استفاده از هوشمندسازی مرزها از اولویت‌های مرزبانی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز سربازان ولایت در مرزبانی با روحیه جهادی و انقلابی و با تمام توان در جهت امنیت مرزها و مبارزه جدی با قاچاق‌های سازمان‌یافته و مبارزه با تروریسم تلاش خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: استفاده از پهپاد در راستای پایش مرزها می‌تواند در ارتقای توان عملیاتی و مأموریتی و صلابت مرزبانی مؤثر باشد که در این زمینه اقداماتی در حال انجام است.

وی گفت: خدمت به مردم و مرزنشینان یک افتخار است و مرزبانان در راستای تأمین امنیت مرزها، استیفای حقوق مرزنشینان تلاش و فعالیت می‌کنند.

سردار گودرزی گفت: با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح و نیز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمینه تزریق شناورهای پیشرفته مرزبانی اقدامات مؤثری صورت گرفته که انشاالله با افزایش شناورهای پیشرفته به مجموعه مرزبانی کمک شایانی در این زمینه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر