جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۹۲۰
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: سرپرست اداره برق گناوه گفت: بارندگی همراه با رعد و برق شدید در شهرستان گناوه باعث قطع برق بعضی از روستاهای این شهرستان شد.

به گزارش فکرشهر، رضا کوفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارندگی اخیر همراه با صاعقه باعث شد برق سه روستا در بخش مرکزی شهرستان شهرستان شد.

سرپرست اداره برق گناوه افزود: روز گذشته با برخورد صاعقه به شبکه برق و افزایش ولتاژ شبکه یکی از پایه‌های انتقال برق در مسیر روستاهای محمد صالحی، فخرآوری و گماران شهرستان گناوه دچار آسیب و باعث قطعی برق در مسیر این سه روستا شد و این روستاها در خاموشی فرو رفتند.

وی گفت: شب گذشته به محض اطلاع از خاموشی برق در این روستاها مهندسین و تکنیسین‌های این اداره در محل حادثه حاضر شدند و بعد از مدت یک ساعت و نیم تلاش و کوشش مهندسین و تکنیسین‌ها، خط مذکور رفع نقص شد و مشترکین از نعمت روشنایی برق بهرمند شدند.

سرپرست اداره برق گناوه افزود: از اوایل بارندگی‌ها در سطح شهرستان گناوه تا کنون نزدیک به ۹ میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق این شهرستان وارد شده که با تلاش کارکنان این اداره هم اکنون هیچ مشکلی در توزیع برق در سطح شهرستان گناوه وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از همراهی همه مشترکین این مدیریت، از مردم خواست چنانچه مشکلی در توزیع برق در سطح شهرستان به وجود آمد با اتفاقات این اداره با شماره ۱۲۱ تماس و اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری و رفع نقص انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر