جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۹۳۰
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: دانشگاه خارگ یک مرکز مهم فرهنگی و قطب علم آموزی در عرصه انرژی و دریانوردی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در مراسم روز دانشجو اظهار کرد: دانشگاه در جزیره خارگ یک مرکز مهم علمی و فرهنگی به شمار می‌رود، این دانشگاه مرکز علم آموزی حوزه انرژی و دریانوردی است.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون مجاهدت جوانان برومندی است که در شرایط حساس همواره نقش فعال و تأثیرگذاری در حیات نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده‌اند.

دشتی زاده گفت: جوانان دانشمند و آگاه با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با عزمی جهادگونه در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و با قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی، تولید علم نافع، نوآوری و کارآفرینی، زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنند و میهن عزیزمان را به جایگاهی شایسته برسانند..

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: شهیدان علمی الگوی تمام‌عیار جامعه دانشگاهی کشور هستند، علم و دانشگاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هویت دیگری یافته است، روحیه آرمان‌طلبی، جهادگری و عشق به ایران اسلامی در دانشجویان موجب شد، دانشگاه و کشور رو به جلو حرکت کند.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: امروز هر دانشجوی ایرانی که با تکیه بر استعدادها و توانایی‌های خود، برای نقش بر آب شدن دروغ بزرگ «ما نمی‌توانیم» گامی عملی برمی‌دارد، در واقع سیمای پرفروغی از دانشجوی استکبارستیز را در مسیر پیشرفت و تعالی کشور ترسیم می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر