پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۹۴۴
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان بین بهزیستی با قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین اسدی راد بعدازظهر چهارشنبه در نشستی با قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اظهار داشت: قطعاً با توجه به پیشینه و تجربه موفق بسیج سازندگی و ظرفیت‌های انسانی، جهادی به‌عنوان یک نهاد انقلابی مؤثر، می‌تواند در اکثر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی ازجمله کمک به تأمین مسکن گروه‌های هدف پایین درآمدی، مشارکت سازنده و نزدیکی با بهزیستی در سطح استان ایفا نماید.

وی ضمن ابراز خرسندی از واگذاری اجرای عملیات ساخت واحدهای مسکن مددجویی به بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان گفت: شاخص مشترک بین این دو نهاد انقلابی موضوع خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه است که همواره این قشر نقش مؤثر و سازنده‌ای در شکل‌گیری و تداوم انقلاب داشته‌اند.

این مسئول ابراز داشت: مشمولین تحت پوشش سازمان در این تفاهم‌نامه معلولین سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول می‌باشند که می‌بایست دارای زمین آماده و بدون معارض بوده و امکان و توان اخذ تسهیلات برای اتمام ساخت واحد خود داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: برای احداث این ۱۰۰ واحد مسکونی، تفاهم شده تا بابت هر واحد، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان بهزیستی به‌صورت کاملاً بلاعوض در اختیار قرارگاه محرومیت‌زدایی قرار دهد و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه ویژه طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در اختیار هر خانوار منظور تا به‌حساب اعلام شده قرارگاه محرومیت‌زدایی واریز نمایند.

اسدی راد گفت: با توجه به عزم جدی دولت در فراهم آوردن بستر ساخت مسکن و حرکت ارزشمند و جهادی سازمان بهزیستی در کمک به تأمین مسکن گروه‌های هدف تحت پوشش خود بتوانیم در سال جاری، نهضت ملی مسکن را به معنای واقع در سطح گستره استان تحقق بخشیم.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر نیز ضمن تشکر و ابراز خرسندی از حرکت ارزشمند سازمان بهزیستی در کمک به خانه‌دار کردن نیازمندان تحت پوشش خود گفت: بسیج سازندگی استان بوشهر آماده همکاری در همه زمینه‌ها به‌ویژه ساخت این ۱۰۰ واحد مسکونی است.

سرهنگ خلیل رفعتی اظهار داشت: در تمام عرصه‌هایی که لازم به کمک بسیج به گروه‌های هدف بهزیستی باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و نهایت تلاش خود را با استفاده از توان و ظرفیت‌های بالقوه موجود در این قرارگاه که در سطح همه شهرستان‌های استان داریم در اتمام و تحویل به‌موقع واحدها بکار می‌گیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر