شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۹۷۲
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: تفاهم نامه احداث ۱۰۰واحد مسکونی برای مددجویان اداره کل بهزیستی استان بوشهر بین این اداره کل و قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی این استان امضا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در این آیین گفت: به طور قطع با توجه به پیشینه و تجربه موفق بسیج سازندگی و ظرفیت‌های انسانی، جهادی به عنوان یک نهاد انقلابی موثر، می‌تواند در بیشتر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله کمک به تأمین مسکن گروه‌های هدف پایین درآمدی، مشارکت سازنده و نزدیکی با بهزیستی در استان ایفا کند.

حسین اسدی راد اضافه کرد: شاخص مشترک بین این ۲ نهاد انقلابی موضوع خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه است که همواره این قشر نقش موثر و سازنده ای در شکل‌گیری و تداوم انقلاب داشته اند.

وی یادآور شد: مشمولان زیر پوشش سازمان در این تفاهم‌نامه معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول هستند که باید دارای زمین آماده و بدون معارض بوده و امکان و توان گرفتن تسهیلات برای اتمام ساخت واحد خود را داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی، تفاهم شده تا بابت هر واحد، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان بهزیستی بصورت بلاعوض در اختیار قرارگاه محرومیت زدایی قرار دهد و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی قرض الحسنه ویژه طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در اختیار هر خانوار منظور کند تا به حساب اعلام شده قرار گاه محرومیت زدایی واریز شود.

اسدی راد افزود: با توجه به عزم جدی دولت در فراهم آوردن زمینه ساخت مسکن و حرکت ارزشمند و جهادی سازمان بهزیستی در کمک به تأمین مسکن گروه‌های هدف زیر پوشش خود بتوانیم در سال جاری، نهضت ملی مسکن را به معنای واقع در سطح استان بوشهر تحقق بخشیم.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند سازمان بهزیستی درکمک به خانه دار کردن نیازمندان زیر پوشش خود، آمادگی خود را در همه زمینه ها با مأموریت های مشترک بویژه ساخت این واحدهای مسکونی اعلام می‌کند.

سرهنگ پاسدار خلیل رفعتی افزود: در تمام عرصه‌هایی که به حضور بسیج نیاز است این نیرو از هیچ کوششی دریغ نکرده و نهایت تلاش خود را با استفاده از توان و ظرفیت‌های بالقوه موجود در این قرارگاه برای تحویل به موقع واحدهای مسکونی استفاده می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر