جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۹۹۹
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: اعتبار مورد نیاز جهت بازنگری طرح‌های هادی در روستاهای استان بوشهر تأمین خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سهراب امیری نژاد عصر چهارشنبه در نشست با معاون بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های بنیاد مسکن در سطح روستاها گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت خدمت رسانی به مردم، حل مشکلات و ایجاد رضایتمندی در جامعه است و اگر گره از کار آنها باز شود، هدف ما مبنی بر رضایتمندی مردم محقق شده است.

وی، خدمت به جامعه روستایی را از برجسته‌ترین وظایفی دولت در استان بوشهر عنوان کرد و اظهار داشت: روستا از جوامع با ارزش و با اهمیت برای کشور است، لذا برای توسعه و عمران و آبادی آن تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد.

امیری‌نژاد بیان کرد: برخی موارد نظیر اجرای طرح‌های هادی کمک می‌کند تا مسیر توسعه روستاها و زمینه ایجاد زیرساخت‌ها به صورت علمی و فنی هموار گردد و خدمات‌دهی تسهیل شود.

وی تصریح کرد: تعلل در بازنگری طرح‌های هادی در روستاها باعث بروز تخلفاتی در ساخت و سازها شده، که تلاش خواهد شد با تأمین اعتبار مورد نیاز بازنگری آنها در دستور کار ویژه قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر