پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهرگفت: با تاوجه به اینکه اعتبارات ارزش افزوده متعلق به خود مردم است آن را کمک به شهرداری نمی بینیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: مسوولان باید دیدگاه خود را نسبت به شهر بوشهر عوض کرده و با نگاه ویژه تری به این شهر نگاه کنند.\n\nوی ادامه داد: استاندار بوشهر برای حمایت از شهرداری بوشهر کدهای درآمدی جدیدی را تعریف کرده که این اقدام قابل تقدیر است ولی باز هم با توجه به مرکز استان بودن شهر بوشهر انتظار داریم حمایت های بیشتری از شهرداری انجام شود.
کد خبر: ۱۳۳۲۵
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهرگفت: با تاوجه به اینکه اعتبارات ارزش افزوده متعلق به خود مردم است آن را کمک به شهرداری نمی بینیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: مسوولان باید دیدگاه خود را نسبت به شهر بوشهر عوض کرده و با نگاه ویژه تری به این شهر نگاه کنند.

\n\n

وی ادامه داد: استاندار بوشهر برای حمایت از شهرداری بوشهر کدهای درآمدی جدیدی را تعریف کرده که این اقدام قابل تقدیر است ولی باز هم با توجه به مرکز استان بودن شهر بوشهر انتظار داریم حمایت های بیشتری از شهرداری انجام شود.

\n\n

رییس شورای شهر بوشهر عنوان کرد: استاندار بوشهر برای کمک مناسب به شهرداری بوشهر قول های مساعدی داده که امیدواریم با تحقق آن شاهد اجرای پروژه هایی درسطح این شهر باشیم. 

\n\n

برزگرزاده بیان کرد: چنانچه مرکز استان بوشهر از لحاظ خدمات رفاهی، امکانات و مبلمان شهری وضعیت مطلوبی داشته باشد این امر می تواند بوشهر را تبدیل به الگویی برای سایر شهرهای استان کند.

\n\n

وی تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری اعتبار قابل ملاحظه ای برای شهرداری تخصیص یابد تا بتوانیم از این اعتبار برای رشد و توسعه و بالندگی بوشهر استفاده کنیم.

\n\n

برزگرزاده همچنین با تقدیر از فعالیت های شهردار جدید بوشهر بیان کرد: در ارزیابی انجام شده پس از روی کار آمدن شهردار مشخص شده عملیات 12 پروژه جدید با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال آغاز شده است.

\n\n

وی ادامه داد: با پروژه های که برای تصمیم گیری به شورای شهر ارسال شده تعداد پروژه های شهرداری بعد از روی کار آمدن غلامعلی میگلی نژاد به عنوان شهردار بوشهر به 15 پروژه می رسد.

\n\n

رییس شورای شهر بوشهر افزود: امیدواریم تمامی پروژه های مربوط به سال جاری تا شهریور ماه آغاز شده و تا پایان سال به بهره برداری برسند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی یادآور شد: به دلیل حجم انبوه کارهای آغاز شده در شهر بوشهر برخی از نیروهای شهرداری به علت فشار زیادی که متحمل شده اند درخواست انتقال محل خدمت خود را دارند.

\n\n

برزگرزاده گفت: امیدواریم نیروهای شهرداری با تحمل فشارهای کاری این چند ماه کارهای بر زمین مانده شهرداری را به سرانجام رسانده تا پس از اتمام پروژه ها برای استراحت و رفاه آنها برنامه لازم پیش بینی کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر