پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی ها ارزش افزوده استان درسال جاری به 600 میلیارد تومان می رسد.\n\nبه گزارش فکرشهر، اصغر ناصری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان افزود: با توجه به رایزنی مسوولان استانی با مقامات کشوری و پیگیری ها فراوان ، پیش بینی می شود که درآمد استان از محل ارزش افزوده و حق آلایندگی به دو نیم برابر سال گذشته برسد.\n\n
کد خبر: ۱۳۷۷۲
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی ها ارزش افزوده استان درسال جاری به 600 میلیارد تومان می رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اصغر ناصری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان افزود: با توجه به رایزنی مسوولان استانی با مقامات کشوری و پیگیری ها فراوان ، پیش بینی می شود که درآمد استان از محل ارزش افزوده و حق آلایندگی به دو نیم برابر سال گذشته برسد.

\n\n

\n\n

وی عنوان کرد: سال گذشته سهم استان از ارزش افزوده و آلایندگی ها 250 میلیارد تومان بوده که عمدتا نتیجه پیگری مسئولان مختلف استان بوده است.

\n\n

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: سهم استان بوشهر از درآمدهای ملی معادل 8/2 درصد درآمد کل کشور است.

\n\n

ناصری افزود: سهم استان بوشهر در حوزه تملک دارایی های سرمایه ای در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

\n\n

وی به وضعیت پروژه ها اشاره کرد وگفت: پروژه های زیادی در شهرستان های استان بوشهر مربوط به گذشته وجود دارد که بدلیل عدم تکمیل آنها متاسفانه امکان آغاز پروژه جدید چندان وجود ندارد.

\n\n

فرماندار کنگان نیز گفت: سهم اعتبار شهرستان کنگان از استان امسال 24 میلیارد تومان است و تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.

\n\n

\n\n

عباس جمشیدی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت افزود: هیچ پروژه نیمه تمام و ناقصی در هفته دولت افتتاح نخواهد شد.

\n\n

وی گفت: بنای دولت صداقت و راستگویی است و این دولت نمی خواهد کیفیت را فدای سرعت در افتتاح کند.

\n\n

وی به پروژه های سفر رهبری فرزانه انقلاب به شهرستان کنگان اشاره و اظهار کرد: مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب بسار بابرکت بوده و هست.

\n\n

فرماندار کنگان التزام به قانون را یکی از ویژگی های برجسته دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: رویکرد دولت یازدهم قانون گرایی و حاکمیت قانون است.

\n\n

وی در ادامه با اشاره به لغو معافیت مناطق ویژه از پرداخت آلایندگی اظهار امیدواری کرد: پرداخت حق عوارض آلایندگی می تواند نویدی برای مردم این دیار باشد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، فرماندار کنگان در پایان از عنایت استاندار بوشهر، نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی استاندار تقدیر کرد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر