جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار علم و فناوری
فکرشهر: رییس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران گفت: شایع ترین عمل زیبایی در ایران جراحی بینی است و بر همین اساس ایران رتبه اول جهان را در این زمینه دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا از انجمن علمی راینولوژی ایران، دکتر ابراهیم رزم پا افزود:طبق آمارهای اعلام شده،ایران جزو پنج کشور اول دنیا از نظر تعداد اعمال جراحی پلاستیک است.\n\nوی علت شیوع زیاد جراحی پلاستیک در ایران را شکل آناتومی خاص بینی ایرانی ها، بالا بودن کیفیت اعمال جراحی زیبایی، سطح بالای دانش پزشکان و جراحان این رشته و هزینه پایین جراحی نسبت به سایر کشورها عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۷۷۶
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: رییس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران گفت: شایع ترین عمل زیبایی در ایران جراحی بینی است و بر همین اساس ایران رتبه اول جهان را در این زمینه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا از انجمن علمی راینولوژی ایران، دکتر ابراهیم رزم پا افزود:طبق آمارهای اعلام شده،ایران جزو پنج کشور اول دنیا از نظر تعداد اعمال جراحی پلاستیک است.

\n\n

وی علت شیوع زیاد جراحی پلاستیک در ایران را شکل آناتومی خاص بینی ایرانی ها، بالا بودن کیفیت اعمال جراحی زیبایی، سطح بالای دانش پزشکان و جراحان این رشته و هزینه پایین جراحی نسبت به سایر کشورها عنوان کرد.

\n\n

رییس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران افزود: یکی از دلایل اصلی شیوع جراحی زیبایی بینی، آناتومی بینی نژاد ایرانی ها است که با کشورهای اروپایی تفاوت دارد؛ به همین دلیل ایرانی ها بیشتر از سایر کشورها متقاضی انجام جراحی زیبایی بینی هستند. 

\n\n

وی ادامه داد:به دلیل بالا بودن کیفیت این اعمال جراحی و هزینه پایین آن علاوه بر ایرانی های داخل کشور، متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف به ویژه آمریکا، کانادا، اروپا و کشورهای عربی و همسایه برای انجام این اعمال جراحی به ایران مراجعه می کنند. 

\n\n

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان خارجی انجام اعمال جراحی زیبایی به ویژه بینی در ایران نیز، جزو آمار جراحی های پلاستیک در ایران محاسبه می شوند و در افزایش آمار این جراحی ها و قرار گرفتن ایران در مقام اول کشورهای دنیا در زمینه جراحی بینی تاثیرگذار هستند. 

\n\n

راینولوژی یک شاخه فوق تخصصی در دانش پزشکی است که به جراحی ها و درمان بیماری های بینی و بخش های اطراف بینی در سر، صورت و گردن می پردازد.

\n\n

رییس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران از برگزاری این کنگره با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی حوزه راینولوژی و بیماری های سر و گردن از 22 تا 24 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی رازی در تهران خبر داد و گفت: علاوه بر سخنرانان داخلی، 11 مهمان خارجی از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، سوئد، مصر و ایتالیا در مورد موضوعات مختلف مرتبط با علم راینولوژی به ایراد سخنرانی می پردازند. 

\n\n

رزم پا، هدف از برگزاری این کنگره و کارگاه های آموزشی در حاشیه آن را، افزایش آگاهی پزشکان در مورد پیشرفت های صورت گرفته در سطح دنیا در زمینه علم راینولوژی و تبادل اطلاعات بین متخصصان این رشته عنوان کرد.

\n\n

به گفته وی، اقدامات زیبایی سر و گردن، اختلالات خواب، بیماری های ناحیه بینی و سینوس در اطفال، نقش سیستم ایمنی در بیماری های سر و گردن و نانومدیسین ازجمله محورهای این کنگره است که مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. 

\n\n

رزم پا، برگزاری 16 کارگاه را از دیگر برنامه های این کنگره عنوان کرد و گفت: این کارگاه ها در طول سه روز برگزاری کنگره در مورد موضوعاتی همچون بیماری های بینی و سینوس، راینوپلاستی، اقدامات زیبایی سر و گردن، اختلالات سیستم ایمنی، اختلالات خواب و نانوتکنولوژی برگزار می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر