جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: امسال چهارهزار و230 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای به این استان اختصاص یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، اصغر ناصری درجمع مسوولان شهرستان دشتستان افزود: استان بوشهر رتبه چهارم به لحاظ اختصاص اعتبارات استانی و نفت را در بین استانهای کشور داراست.\n\nوی اضافه کرد: این اعتبارات باید بین 87 دستگاه برای اجرا و تکمیل و تجهیز طرح های عمرانی توزیع شود که بخشی از نیازهای جامعه را برطرف می کند.
کد خبر: ۱۳۸۷۲
سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: امسال چهارهزار و230 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای به این استان اختصاص یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اصغر ناصری درجمع مسوولان شهرستان دشتستان افزود: استان بوشهر رتبه چهارم به لحاظ اختصاص اعتبارات استانی و نفت را در بین استانهای کشور داراست.

\n\n

وی اضافه کرد: این اعتبارات باید بین 87 دستگاه برای اجرا و تکمیل و تجهیز طرح های عمرانی توزیع شود که بخشی از نیازهای جامعه را برطرف می کند.

\n\n

ناصری بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با تلاش کمبود اعتبار دستگاه های خود را با جذب منابع ملی، منابع داخلی شرکت ها، آلایندگی و ارزش افزوده جبران کنند تا پروژه های نیمه تمام بیش از این روی زمین نماند.

\n\n

وی ادامه داد: مسوولان از اجرا طرح های جدید خودداری و بیشتر به پروژه هایی که توجیه اقتصادی داشته باشند بپردازند و کمک کنند با اتمام طرح های نیمه تمام از هزینه برشدن آنها جلوگیری شود.

\n\n

شهرستان دشتستان با 250 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله 65 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر