جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید گفت: اقدامات بسیاری توسط وزارت بهداشت انجام شده، به طوری که مردم امیدوار شده‌اند ولی باید باز هم کار بیشتری انجام شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری دانشجویان ایران، این مرجع تقلید روز جمعه در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: از وقتی شما آمدید متوجه شدیم اقدامات وزارت بهداشت جدی تر شده است.\n\nوی افزود: البته هنوز اقدامات صددرصدی صورت نگرفته و مشکلاتی وجود دارد که باید در روند بهبود شرایط گام برداشت.
کد خبر: ۱۳۹۶۰
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید گفت: اقدامات بسیاری توسط وزارت بهداشت انجام شده، به طوری که مردم امیدوار شده‌اند ولی باید باز هم کار بیشتری انجام شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری دانشجویان ایران، این مرجع تقلید روز جمعه در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: از وقتی شما آمدید متوجه شدیم اقدامات وزارت بهداشت جدی تر شده است.

\n\n

وی افزود: البته هنوز اقدامات صددرصدی صورت نگرفته و مشکلاتی وجود دارد که باید در روند بهبود شرایط گام برداشت.

\n\n

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه وزارت بهداشت باید اقدامات خود را از باب اعتقادات دینی انجام دهد گفت: جامعه خدمات وزارت بهداشت را می‌بیند و اجر شما با خداوند است.

\n\n

آیت الله موسوی اردبیلی با تاکید بر بهسازی و ترمیم بیمارستان‌هایی که نیاز به بازسازی دارند تصریح کرد: برخی از مردم هنوز درمان در خارج از کشور را ترجیح می‌دهند بنابراین باید اقدامی شود که این فرهنگ تغییر کند.

\n\n

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در زمینه فرزندآوری هم مشکلاتی اعم از اقتصادی و غیر آن وجود دارد گفت: با گفتن و شنیدن کاری از پیش نمی‌رود و باید اقدامات اساسی انجام داد زیرا برخی کارگران و دیگر اقشار با درآمدهایی که دارند نمی‌توانند چندان نسبت به فرزندآوری اقدام کنند زیرا میان وضعیت اقتصادی و فرزندآوری تناقض وجود دارد.

\n\n

وی به مشکلات مربوط به بیمه‌ها اشاره کرد و افزود: برخی بیمه‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کنند و بیشتر کار تجاری انجام می دهند که باید به این موضوع رسیدگی شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر