چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان بوشهر بر ضرورت تحلیل کتب زیست‌محیطی برای فعالان محیط‌ زیست تأکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین دلشب صبح امروز در نخستین جلسه حلقه خوانش زیست‌محیطی بوشهر اظهار داشت: توجه به کتاب و متن‌های تحلیلی برای فعالان زیست‌محیطی امری بسیار ضروری و حیاتی است که سطح آگاهی آنان را بسیار بالا برده و این توانایی را به آنان می‌دهد تا با درک و فهم عمیق‌تری نسبت به مسائل زیست‌محیطی برخورد کنند.
کد خبر: ۱۴۲۸۴
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان بوشهر بر ضرورت تحلیل کتب زیست‌محیطی برای فعالان محیط‌ زیست تأکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین دلشب صبح امروز در نخستین جلسه حلقه خوانش زیست‌محیطی بوشهر اظهار داشت: توجه به کتاب و متن‌های تحلیلی برای فعالان زیست‌محیطی امری بسیار ضروری و حیاتی است که سطح آگاهی آنان را بسیار بالا برده و این توانایی را به آنان می‌دهد تا با درک و فهم عمیق‌تری نسبت به مسائل زیست‌محیطی برخورد کنند.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی محیط زیست استان، مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان بوشهر تصریح کرد: در کنار استفاده از کتاب، می‌توان از رسانه‌های دیگری مانند فیلم‌های سینمایی یا مستند و حتی موسیقی استفاده برد تا این قوه تحلیل زیست‌محیطی در فعالان بارورتر شود برای این حوزه‌ها مثال‌هایی زد و از ظرفیت بالای شعر فارسی مانند اشعار شاعران معاصر و یا فیلم‌های سینمایی نام برد و همه حضار را به تأمل در این حوزه‌های متعدد دعوت کرد.

\n\n

دلشب با اشاره به اهمیت اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: از اینکه نخستین جلسه حلقه خوانش زیست‌محیطی بوشهر به تحلیل و تفسیر این اصل از قانون اساسی اختصاص‌یافته، خوشحالیم و باید این سلسله جلسات با تبلیغات وسیع‌تری در سطح استان بوشهر مبدل به الگویی برای گردهمایی فعالان زیست‌محیطی شود.

\n\n

در ادامه نیز حضار به تحلیل و تفسیر اصل 50 قانون اساسی پرداختند در این زمینه نیز از کتاب دل در هوای پاک اثر دکتر تقی ابتکار استفاده شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر