جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه برازجان به اهمیت بسیار بالای دعای عرفه اشاره کرد و اظهار داشت: این دعا دارای معنا و مضمون بسیار بالایی است.\n\nبهگزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح با تاکید بر اینکه در این روز باید برای دعا و درخواست از خدا استفاده کرد، گفت: پیامبر اسلام (ص) در این زمینه می‌فرمایند: «خداوند هیچ روزی به اندازه عرفه، بندگانش را از آتش نمی‌رهاند».
کد خبر: ۱۴۷۹۳
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه برازجان به اهمیت بسیار بالای دعای عرفه اشاره کرد و اظهار داشت: این دعا دارای معنا و مضمون بسیار بالایی است.

\n\n

بهگزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح با تاکید بر اینکه در این روز باید برای دعا و درخواست از خدا استفاده کرد، گفت: پیامبر اسلام (ص) در این زمینه می‌فرمایند: «خداوند هیچ روزی به اندازه عرفه، بندگانش را از آتش نمی‌رهاند».

\n\n

وی در ادامه به فرارسیدن سال جدید تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش شود تا شرایط مناسبی برای تحصیل دانش‌اموزان در مدارس فراهم شود و همه باید اهتمام ویژه‌ای برای اعتلای تعلیم و تربیت داشته باشند.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنین به سالروز آغاز دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس می‌توان به رشد باورهای دینی و تبلور تفکر بسیجی و تحول بنیادین سلاح‌های دفاعی اشاره کرد.

\n\n

وی یکی دیگر از دستاوردهای را تقویت ارزش‌های معنوی، تثبیت نظام و صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تقویت حس وطن دوستی، شناخت دوستان و دشمنان و شکست ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها از دیگر دستاوردها بود.

\n\n

حجت‌الاسلام مصلح به برخی از مشکلات شهرستان اشاره کرد و افزود: افزایش غیرمنطقی و چندبرابری بهای قبض‌های برق موجب نارضایتی مردم شده است که باید مسئولان این مشکل را حل کنند.

\n\n

وی به فرا رسیدن ایام حج اشاره کرد و ادامه داد: در آستانه سالروز درگذشت تعدادی از حجاج هستیم که اینگونه مسائل بیانگر ناتوانی آل سعود در مدیریت حج است.

\n\n

امام جمعه برازجان به جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت در این برنامه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دارای آثار دنیوی و اخروی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر