پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در خصوص حادثه تیراندازی در زندان آباده توضیحاتی ارائه داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، سحرگاه امروز و دقایقی بعد از اذان صبح یکی از سربازان وظیفه زندان آباده در پی علت نامعلومی اقدام به تیراندازی نمود که متاسفانه در پی این حادثه پاسیار نوذر احمدی و چهار نفر از سربازان وظیفه به نام های حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی جان خود را از دست دادند.\n\nهنوز انگیزه ضارب از این اقدام جنون آمیز مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۵۰۸۰
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۷

فکرشهر: سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در خصوص حادثه تیراندازی در زندان آباده توضیحاتی ارائه داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، سحرگاه امروز و دقایقی بعد از اذان صبح یکی از سربازان وظیفه زندان آباده در پی علت نامعلومی اقدام به تیراندازی نمود که متاسفانه در پی این حادثه پاسیار نوذر احمدی و چهار نفر از سربازان وظیفه به نام های حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی جان خود را از دست دادند.

\n\n

هنوز انگیزه ضارب از این اقدام جنون آمیز مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

\n\n

سرباز ضارب بلافاصله توسط مسئولین زندان دستگیر و جهت تحقیقات و بررسی علل حادثه در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

\n\n

همچنین تیمی از سوی سازمان زندان‌ها جهت پیگیری موضوع به محل حادثه اعزام گردیده است.

\n\n

 نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مشکلات روحی و اختلاف سلیقه یک سرباز با برخی سربازان مستقر در زندان آباده ، باعث کشته شدن 5 سرباز و زخمی شدن یکی دیگر از سربازان شد.

\n\n

وحید زارع روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود : سربازی به نام منصوری که چهار ماه خدمت بود و اصالتا شهرکردی است اقدام به این جنایت کرده است.

\n\n

وی افزود: این سرباز در حدود 20 روز بود که در زندان آباده خدمت می کرد و امروز صبح در حالی که این سرباز به نگهبانی مشغول بود، دو تیر هوایی شلیک می کند؛ سپس افسر نگهبان با یکی از سربازان به سمت وی می روند که این سرباز به آن دو شلیک کرده و آنان را به قتل می رساند. سپس سه نفر دیگر را می کشد و یک نفر را زخمی می کند.

\n\n

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی زارع اضافه کرد: پنج کشته اهل شهرستان آباده بودند و یک زخمی اهل پاسارگاد بوده که به شدت زخمی شده است.

\n\n

وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند این سرباز روانگردان مصرف کرده بود گفت: خیر بلکه می گویند وی اختلاف سلیقه داشته و مشکل روحی نیز داشت.

\n\n

نماینده مردم آباده در مجلس اضافه کرد: شورای تامین آباده در این راستا تشکیل شده و مدیرکل دادگستری، سپاه و مدیرکل زندان ها نیز وارد عمل شده اند تا این پرونده هر چه سریع تر رسیدگی شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر