پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اموربازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام و تمدید کارتهای بازرگانی برای همه ساکنان مناطق مرزی به استثنای ساکنان شهرستان مرکز استان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت در این استان آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از ابوالقاسم محمدزاده اعلام کرد: مرزنشینان استان بوشهر به منظور ثبت نام و تمدید کارتهای مبادلات مرزی خود در ماههای مهر، آبان و آذر امسال به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۵۴۶۹
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: معاون اموربازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام و تمدید کارتهای بازرگانی برای همه ساکنان مناطق مرزی به استثنای ساکنان شهرستان مرکز استان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت در این استان آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از ابوالقاسم محمدزاده اعلام کرد: مرزنشینان استان بوشهر به منظور ثبت نام و تمدید کارتهای مبادلات مرزی خود در ماههای مهر، آبان و آذر امسال به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود مراجعه کنند.

\n\n

وی اظهارکرد: با توجه به زمان ثبت نام، برای جلوگیری از تضییع سهمیه استان، همه متقاضیان دریافت کارت الکترونیکی مرزنشینی در سراسر استان باید در اسرع وقت اقدام کنند.

\n\n

محمدزاده اضافه کرد: همراه داشتن تاییدیه از دهیاری، بخشداری، فرمانداری محل سکونت، اصل و کپی صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس 3*4 ( سرپرست خانوار ) و 125 هزار ریال بابت کارمزد ضروری است.

\n\n

وی بیان کرد: ساکنان مناطق مرزی با دریافت کارت مبادلات مرزی مشمول تسهیلات آن خواهند شد.

\n\n

محمد زاده گفت: دارندگان کارت مبادلات مرزی می توانند به صورت مستقل اقدام به مبادلات مرزی و یا با رعایت مفاد تبصره (2) ماده (7) قانون ساماندهی مبادلات مرزی مصوب سال 84کارت خود را به یکی از شرکت های تعاونی مرزنشینی محل سکونت خود که در آن عضویت دارند، واگذار کنند.

\n\n

وی اظهار کرد: فهرست و میزان اقلام قابل ورود به هر منطقه مرزی تا سقف کل ارزش تعیین شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام و کنترل سقف واردات نیز بر عهده کمرگ جمهوری اسلامی ایران است.

\n\n

محمد زاده اضافه کرد: اقلام قابل ورود که شامل بخشی از مصارف معیشتی و نیازهای مرزنشینان است مشمول تخفیف حقوق ورودی برای کالاهای خوراکی (ارزاق عمومی) تا 100 درصد و برای کالاهای غیر خوراکی تا 50 درصد خواهند شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر