پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: یکی از شرکت‌های جواهرات ایتالیا به مناسبت شصت و سومین سالگرد تولد ولادیمر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ساخت 63 دستگاه آیفون طلاکوب با تصویری از پوتین خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، «عصرایران» به نقل از سایت روسی راشا تودی آورده است: شرکت ایتالیایی جواهرات "Caviar" در بیانیه‌ای اعلام کرد: شکل کلی دستگاه تلفن همراه از تیتانیوم ساخته شده و با تصاویر طلایی از ولادیمر پوتین رئیس‌جمهور روسیه تزئین شده است.\n\nبر روی دستگاه آیفون 6s، شعار روسیه و بخشی از سرود ملی آن طلاکوب شده است.
کد خبر: ۱۵۴۹۴
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: یکی از شرکت‌های جواهرات ایتالیا به مناسبت شصت و سومین سالگرد تولد ولادیمر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ساخت 63 دستگاه آیفون طلاکوب با تصویری از پوتین خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «عصرایران» به نقل از سایت روسی راشا تودی آورده است: شرکت ایتالیایی جواهرات "Caviar" در بیانیه‌ای اعلام کرد: شکل کلی دستگاه تلفن همراه از تیتانیوم ساخته شده و با تصاویر طلایی از ولادیمر پوتین رئیس‌جمهور روسیه تزئین شده است.

\n\n

بر روی دستگاه آیفون 6s، شعار روسیه و بخشی از سرود ملی آن طلاکوب شده است.

\n\n

تعداد این گوشی‌های موبایل 63 دستگاه بوده و این عدد در واقع تعداد سال‌های تولد ولادیمر پوتین است که در هفتم اکتبر سال 1952 به دنیا آمد.

\n\n

ارزش هر کدام از این گوشی‌های تلفن همراه 199 هزار روبل روسیه معادل 3150 دلار آمریکایی است.

\n\n

شرکت Caviar در ماه آگوست گذشته نیز با ساخت سه مجموعه ساعت مخصوص، سه دوره تاریخی روسیه شامل امپراتوری، اتحاد شوروی و معاصر را به تصویر کشید. در دوره‌های تاریخی به ترتیب تصاویر به تزار بزرگ، لنین و پوتین بر روی ساعت‌های اپل درج شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر