جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: بیش از 1200 هیئت مذهبی در استان بوشهر فعالیت دارند که در حال تدارک برگزاری محافل و مجالس سوگواری سرور و سالار شهید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در این راستا نشست‌های هماهنگی و کاربردی در مرکز استان و شهرستان‌ها به‌وسیله تشکل‌های تخصصی شامل شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان تشکیل شده تا بتوانیم مجالس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۵۵۳۲
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: بیش از 1200 هیئت مذهبی در استان بوشهر فعالیت دارند که در حال تدارک برگزاری محافل و مجالس سوگواری سرور و سالار شهید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در این راستا نشست‌های هماهنگی و کاربردی در مرکز استان و شهرستان‌ها به‌وسیله تشکل‌های تخصصی شامل شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان تشکیل شده تا بتوانیم مجالس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

\n\n

وی افزود: یکی از برنامه‌های محوری امسال اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان اعم از شهر و روستاست که پیش‌بینی می‌کنیم بالغ‌بر 800 نفر از مبلغین محترم و مبلغات محترمه در ایام محرم به مناطق مختلف استان بوشهر اعزام ‌شوند.

\n\n

سروستانی خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهایی که سرلوحه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان قرار دارد، پرداختن به دو ثقل گران‌بهایی است که پیامبر عظیم شان آنها را به ودیعه نهاده که یکی قرآن و دیگری عطرت است.

\n\n

وی افزود: همان‌طور که امام حسین(ع) در مقابل مستکبران ایستاد و مقابله کرد، شعار و یکی از راهبردهای اساسی هیئت‌های مذهبی ما این است که با تمام قوا از ارزش‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در تبعیت از رهبری دفاع کنیم.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر