جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: آب‌بازی کارگران در ساختمان نیمه‌کاره با قتل پایان یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «جام جم»، ساعت 14 روز سه‌شنبه کارگران یک ساختمان نیمه‌کاره در تماس با پلیس از درگیری خونین در ساختمانی پنج طبقه خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در محل حادثه مشخص شد پسری 18 ساله در این درگیری مجروح شده که امدادگران اورژانس پس از معاینه، مرگ او را تایید کرده‌اند.\n\nبا اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور بازپرس ویژه قتل در محل جنایت، تحقیقات از کارگران آغاز شد. همچنین پزشک جنایی با معاینه جسد علت مرگ را پارگی ریه و اصابت جسم سخت به سینه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۶۱۰۲
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: آب‌بازی کارگران در ساختمان نیمه‌کاره با قتل پایان یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «جام جم»، ساعت 14 روز سه‌شنبه کارگران یک ساختمان نیمه‌کاره در تماس با پلیس از درگیری خونین در ساختمانی پنج طبقه خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در محل حادثه مشخص شد پسری 18 ساله در این درگیری مجروح شده که امدادگران اورژانس پس از معاینه، مرگ او را تایید کرده‌اند.

\n\n

با اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور بازپرس ویژه قتل در محل جنایت، تحقیقات از کارگران آغاز شد. همچنین پزشک جنایی با معاینه جسد علت مرگ را پارگی ریه و اصابت جسم سخت به سینه اعلام کرد.

\n\n

با مشخص‌شدن علت مرگ پسر 18 ساله به نام جعفر، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد. یکی از کارگران در جریان تحقیقات در مورد علت قتل جعفر گفت: پسر جوان اهل افغانستان است و سه ماه قبل برای کار به این ساختمان آمد. ساعتی قبل او مشغول آب ریختن روی دیوار بتنی در طبقه سوم بود که مقداری آب روی عیسی، کارگر ایرانی ریخته شد. وقتی عیسی به مقتول اعتراض کرد او به شوخی شیلنگ آب را روی او گرفت و مشغول آب‌بازی شد. دقایقی بعد وقتی او به پایین ساختمان آمد، عیسی با جعفر درگیر شد وقتی به پایین ساختمان آمدم جعفر غرق خون روی زمین افتاده بود و عیسی هم فرار کرده بود.

\n\n

یکی دیگر از کارگران نیز در مورد نحوه قتل گفت: هنگام درگیری یکی از کارگران به نام نظام دست جعفر را گرفت و عیسی که 12 روز قبل برای کار به ساختمان آمده بود با چاقویی که همراهش بود ضربه‌ای به جعفر زد و هر دو فرار کردند.

\n\n

با شناسایی هویت عیسی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور محسن مدیرروستا بازپرس ویژه قتل تحقیقاتشان را برای دستگیری عامل جنایت و همدستش آغاز کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر