سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان بوشهر با بیان اینکه خسارت بارندگی دو روز گذشته بوشهر هنوز مشخص نشده است گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان بوشهر بیمه کردن محصولات کشاورزی برای جبران خسارتهای احتمالی...
کد خبر: ۱۶۴۷۳
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارش های پاییز امسال 940میلیارد ریال به تاسیسات، زیربنایی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی این استان خسارت وارد کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، قاسم قائدی در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین خسارت های بارندگی به شهرستان های دشتستان و دشتی در حوزه کشاورزی، راه و برق بوده است.

\n\n

وی با بیان اینکه خسارت بارندگی دو روز گذشته بوشهر هنوز مشخص نشده است ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن استان بوشهر بیمه کردن محصولات کشاورزی برای جبران خسارتهای احتمالی در اثر وقوع حوادث غیرمترقبه ضروری است.

\n\n

قائدی اظهارکرد: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی از امروز به استان بوشهر کارگروه های 16 گانه بحران باید در حالت آماده باش قرار گیرند.

\n\n

وی بیان کرد: هر چند مدیریت بحران تاکنون توانسته حوادث را بخوبی مدیریت کند ولی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه تنها مدیریت بحران مسئولیت رسیدگی به امور را ندارد.

\n\n

مدیرکل دفترمدیریت بحران استان بوشهر اظهار کرد: در زمان بروز حادثه، کارگروه های تخصصی هر کدام فقط برحسب وظایفی که در قانون برای آن تعریف شده است باید وارد عمل شوند و با پرهیز از موازی کاری و تداخل امور زیر نظر فرماندهی میدان عمل کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر