سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: اعضای هیات‌مدیره اسکانیا، نمایندگان دو بانک اروپایی و بیمه دولتی سوئد در سفر به تهران، راه‌های ارتقای همکاری‌ها برای ارتقاء و افزایش تولیدات اسکانیا در ایران را در دوران پساتحریم بررسی کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «ایلنا»، هنریک هنریکسون عضو ارشد هیات‌مدیره اسکانیا و یوهان هگمن معاون مالی این شرکت به همراه نمایندگان بانک‌های «اس ای بی» سوئد و «دانسکه» دانمارک و نماینده بیمه دولتی سوئد در دیدار با هیات‌مدیره شرکت عقاب‌افشان، راه‌های ارتقای همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند.
کد خبر: ۱۶۶۲۹
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: اعضای هیات‌مدیره اسکانیا، نمایندگان دو بانک اروپایی و بیمه دولتی سوئد در سفر به تهران، راه‌های ارتقای همکاری‌ها برای ارتقاء و افزایش تولیدات اسکانیا در ایران را در دوران پساتحریم بررسی کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «ایلنا»، هنریک هنریکسون عضو ارشد هیات‌مدیره اسکانیا و یوهان هگمن معاون مالی این شرکت به همراه نمایندگان بانک‌های «اس ای بی» سوئد و «دانسکه» دانمارک و نماینده بیمه دولتی سوئد در دیدار با هیات‌مدیره شرکت عقاب‌افشان، راه‌های ارتقای همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند.

\n\n

هنریک هنریکسون در این دیدار گفت: در دوران تحریم هیچگاه ارتباط اسکانیا با شرکت عقاب‌افشان قطع نشد و همواره تلاش شد نظارت‌های لازم را بر تولید اتوبوس‌های این شرکت داشته باشیم.

\n\n

وی تحریم‌های غرب علیه ایران را مانع اساسی توسعه همکاری خواند و ابراز امیدواری کرد که دوران کنونی بتواند فصل جدیدی از همکاری بین دو شرکت ایجاد کند.

\n\n

این عضو ارشد هیات‌مدیره اسکانیا خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت عقاب افشان بتواند به نقش خود به عنوان هاب منطقه‌ای تولید اتوبوس‌های این شرکت در خاورمیانه عمل کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر