سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: ستاره سابق خط حمله تیم فوتبال استقلال می‌گوید فتح‌الله‌زاده شانس آورد که در آلمان دستگیر نشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، «خبرآنلاین» نوشته است: علی موسوی درباره ماجرای انتقال پول‌های قراردادش از آلمان به ایران حرف‌های جالبی می‌زند. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین از این می‌گوید که فتح‌الله‌زاده شانس آورد به خاطر انتقال پول‌ها با کیف به ایران، دستگیر نشد!\n\n\n\nصحبت‌های موسوی را در زیر می‌خوانید:\n\nپیش‌بینی من از استقلال...
کد خبر: ۱۷۷۲۶
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: ستاره سابق خط حمله تیم فوتبال استقلال می‌گوید فتح‌الله‌زاده شانس آورد که در آلمان دستگیر نشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «خبرآنلاین» نوشته است: علی موسوی درباره ماجرای انتقال پول‌های قراردادش از آلمان به ایران حرف‌های جالبی می‌زند. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین از این می‌گوید که فتح‌الله‌زاده شانس آورد به خاطر انتقال پول‌ها با کیف به ایران، دستگیر نشد!

\n\n

1450774903772_843521.jpg

\n\n

صحبت‌های موسوی را در زیر می‌خوانید:

\n\n

پیش‌بینی من از استقلال...

\n\n

اول فصل وضعیت استقلال نامشخص بود. مربی و بازیکن و حتی می‌گفتند مدیرعاملش شاید برود. انتظار نداشتیم که این تیم به صدر جدول برسد. راستش پیش‌بینی این بود که روزهای نسبتاً بدی خواهد داشت اما به صدر جدول رسید و هفته‌ها هم بالا بود. خدا را شکر که استقلال خوب جمع و جور شد. مربیان با تجربه‌ای مثل مظلومی و پورحیدری هم بالای سر تیم بودند و به تیم کمک کردند.

\n\n

اگر پرسپولیس ببازد...

\n\n

پرسپولیس هم امسال تیم خوبی است ولی آن پرسپولیسی که باید، نیست. نسبت به سال‌های گذشته دارد بیشتر امتیاز جمع می‌کند ولی شک نکنید اگر پرسپولیس یک بازی را ببازد، چند بازی پشت سر هم بد نتیجه می‌گیرد. مطمئن باشید با این روال ادامه نمی‌دهد اما اگر ادامه دهد قطعاً قهرمان می‌شود.

\n\n

استقلال و حمایت هواداران

\n\n

استقلال هم ثبات لازم را نداشته است. با توجه به اینکه سپاهان، تراکتور و پرسپولیس هم امسال یک افتی داشتند، استقلال توانست در صدر بماند. تیم‌های دیگر به آن شکلی که باید خوب نتیجه نگرفتند و استقلال به خوبی از این موقعیت استفاده کرد. به نظر من در نیم‌فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی باشیم. صد درصد تیم‌ها در نیم‌فصل دوم خودشان را جمع و جور می‌کنند. شما شک نکنید استقلال خوزستان که در نیم‌فصل اول قهرمان شد، در نیم‌فصل دوم دچار افت می‌شود. البته این فقط یک پیش‌بینی است. استقلال ولی بازیکنان و مربیان با تجربه‌ای دارد. قطعاً اگر هواداران از استقلال حمایت زیادی کنند، در واقع تیمشان را به سمت قهرمانی هل داده‌اند. امسال بهترین موقعیت است که استقلال قهرمان شود.

\n\n

بازی زیبای استقلال و تراکتور

\n\n

بازی فردای استقلال و تراکتورسازی (نیمه‌نهایی جام حذفی) با توجه به حساسیتی که دارد، به نظرم نسبت به بازی لیگشان جان‌دارتر و بهتر می‌شود. هر دو تیم حمله خواهند کرد. این بازی مرگ و زندگی است و هیچکدام از دو تیم دوست ندارند بازنده باشند. به نظرم نه استقلال و نه تراکتور، دنبال دفاع کردند نیستند و حمله می‌کنند. به همین خاطر بازی جذاب خواهد شد.

\n\n

ماجرای انتقال پول‌ها

\n\n

زمانیکه من در لوزکوزن بودم فتح‌الله‌زاده پول‌های قرارداد را با کیف سامسونت به ایران می‌آورد. او را اذیت می‌کردم و می‌گفتم حاجی یک وقت شما را می‌گیرند. اگر فتح‌الله‌زاده را آن موقع می‌گرفتند، به جرم پولشویی دستگیر می‌شد! من آن موقع فکر می کردم در ایران خیلی پول می‌گیرم ولی وقتی به آلمان رفتم دیدم پولی نمی‌گیرم. بگذرد. این چیزها مال قدیم است. به گذشته برنگردیم.

\n\n

من پولی نگرفتم

\n\n

البته من در آلمان زیاد پول نگرفتم. در ماجرای انتقالم به آلمان بیشتر پول‌ها گیر باشگاه آمد. من یک میلیون قرارداد بستم که 100 هزار مارک گیر خودم آمد. تازه نزدیک به نصف پول را هم مالیات دادم و تهش چیزی برای خودم نماند. نوش جان استقلال.

\n\n

درآمدهای الان بازیکنان...

\n\n

بازیکنان الان به اندازه کیفیتشان پول می‌گیرند. یک وقت‌هایی می‌گویی واقعاً فلان بازیکن اینقدر پول گرفته است؟ یک وقتی می‌گفتی دایی گرفته، می‌گفتی کارنامه ظاش این است و نوش جانش. ولی الان واقعا کیفیت بازیکن‌ها نسبت به پولی که می‌گیرند برابر نیست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر