پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان پس از ماه‌ها صفحه فیس‌بوک خود را به‌روز کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، یک روز پس از آنکه مصاحبه وزیر خارجه کشورمان با برنامه ورزشی نود از صدا و سیما پخش نشد و به همین دلیل بحث‌هایی میان وزارت خارجه و صدا و سیما و از طرفی مردم، رسانه‌ها و موافقان و مخالفان دکتر ظریف در گرفت، وزیر خارجه کشورمان پس از ماه‌ها که در صفحه فیس‌بوک خود هیچ مطلبی را منتشر نکرده بود، با نوشتن این شعر اقدام به به‌روزرسانی صفحه خود کرد: «تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار / که رحم اگر نکند مدعی، خدا بکند».
کد خبر: ۱۷۷۲۷
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان پس از ماه‌ها صفحه فیس‌بوک خود را به‌روز کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یک روز پس از آنکه مصاحبه وزیر خارجه کشورمان با برنامه ورزشی نود از صدا و سیما پخش نشد و به همین دلیل بحث‌هایی میان وزارت خارجه و صدا و سیما و از طرفی مردم، رسانه‌ها و موافقان و مخالفان دکتر ظریف در گرفت، وزیر خارجه کشورمان پس از ماه‌ها که در صفحه فیس‌بوک خود هیچ مطلبی را منتشر نکرده بود، با نوشتن این شعر اقدام به به‌روزرسانی صفحه خود کرد: «تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار / که رحم اگر نکند مدعی، خدا بکند».

\n\n

به گزارش ایسنا، جابرانصاری سخنگوی وزارت خارجه روز سه‌شنبه در خصوص پخش‌نشدن مصاحبه وزیر خارجه کشورمان در برنامه تلویزیونی نود گفت: مسئولان صدا و سیما ماه‌ها در تلاش و پیگیری و سماجت برای مصاحبه با وزیر خارجه بودند و از دید ما صدا و سیما بوده است که برای این مصاحبه اصرار و پیگیری پی در پی کرده است. آقای ظریف تمایلی به انجام این مصاحبه نداشتند اما پیگیری‌های دوستان سیما و تهیه‌کنندگان برنامه ورزشی نود باعث شد که آقای ظریف با این گفت‌وگو موافقت کنند.

\n\n

از سوی دیگر، روابط عمومی صدا و سیما با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برنامه ورزشی 90 صرفا در حوزه فوتبال است و همه تلاش دست‌اندرکاران شبکه سه ساماندهی برنامه برای پاسخگویی به مطالبات ورزشی مخاطبان است.

\n\n

در این اطلاعیه همچنین آمده است: تهیه‌کننده برنامه 90 بدون اطلاع و هماهنگی با مسئولان شبکه برای انجام مصاحبه اقدام کرده است و مسئولان سازمان نامه رسمی برای انجام مصاحبه از وزارت خارجه و شخص آقای ظریف ارسال نکرده‌اند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر