سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: 22 نفر بر اثر ورود یک دستگاه اتوبوس مسافربری به منزلی مسکونی در روستای دهریز بروجرد مجروح شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «باشگاه خبرنگاران»، یک دستگاه اتوبوس در روستای دهریز از توابع شهرستان بروجرد با از دست‌دادن کنترلش وارد حیاط یک‌ منزل مسکونی شد و قسمتی از این منزل را تخریب کرد.\n\nاین اتوبوس که متعلق به شهر اراک بود، به سمت غرب کشور در حرکت بود و در ابتدای روستای دهریز با از دست‌دادن کنترل خود و انحراف به چپ به یکی از دیوارهای منازل مسکونی در ابتدای این روستا برخورد کرد و سپس متوقف شد.
کد خبر: ۱۷۸۵۵
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: 22 نفر بر اثر ورود یک دستگاه اتوبوس مسافربری به منزلی مسکونی در روستای دهریز بروجرد مجروح شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «باشگاه خبرنگاران»، یک دستگاه اتوبوس در روستای دهریز از توابع شهرستان بروجرد با از دست‌دادن کنترلش وارد حیاط یک‌ منزل مسکونی شد و قسمتی از این منزل را تخریب کرد.

\n\n

این اتوبوس که متعلق به شهر اراک بود، به سمت غرب کشور در حرکت بود و در ابتدای روستای دهریز با از دست‌دادن کنترل خود و انحراف به چپ به یکی از دیوارهای منازل مسکونی در ابتدای این روستا برخورد کرد و سپس متوقف شد.

\n\n

براثر وقوع این حادثه 22 نفر از سرنشینان اتوبوس دچار جراحت سطحی و عمقی شدند و برای مداوا به‌وسیله 8 دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های شهرهای نهاوند، بروجرد و ملایر انتقال یافتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر