جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: با نزدیک‌شدن به ایام دهه فجر، برخی آگهی‌های استخدام مختص به این ایام در آگهی‌های منتشرشده مشاهده می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، «اقتصادنیوز» با این مقدمه نوشت: در یکی از آگهی‌های استخدام، از ترانه‌سرای انقلابی دعوت به همکاری شده است و فرد باید نمونه کار خود را به آدرس ایمیل این شرکت ارسال کند.
کد خبر: ۱۷۹۱۹
سه‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: با نزدیک‌شدن به ایام دهه فجر، برخی آگهی‌های استخدام مختص به این ایام در آگهی‌های منتشرشده مشاهده می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «اقتصادنیوز» با این مقدمه نوشت: در یکی از آگهی‌های استخدام، از ترانه‌سرای انقلابی دعوت به همکاری شده است و فرد باید نمونه کار خود را به آدرس ایمیل این شرکت ارسال کند.

\n\n

اما در آگهی دیگری از مربیان ورزش‌های رزمی و ایروبیک دعوت به همکاری شده است. این در حالی است که مدیر این باشگاه ورزشی می‌گوید: به مدیر اجرایی جهت مدیریت باشگاه نیاز داریم. ما با توجه به توانایی‌های فرد پس از تست‌گرفتن از مربی، یک دوره سه‌ماهه برای مدیریت در پنج شاخه ورزشی مختلف می‌گذاریم که هزینه این دوره 500 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان است. درآمد مربیان بعد از گذراندن این دوره آموزشی به صورت خودگردان است و از حقوق ثابت و پورسانت برخوردار نخواهد بود.

\n\n

در آگهی دیگری برای ساخت یک نرم‌افزار صوتی تصویری از افراد با لهجه‌های مختلف ایرانی دعوت به همکاری شده است. این شرکت به همه کسانی که برای همکاری به این شرکت مراجعه می‌کنند، پس از ضبط صدا 50 هزار تومان کارت هدیه به عنوان دستمزد می‌دهد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر