شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس گزارش هواشناسی پس از عبور سامانه بارشی حاکم براین استان، دمای هوا به میزان شش تا 12 درجه سانتی گراد در روزهای آینده کاهش می یابد، کشاورزان مراقب محصولات خود باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر، قاسم قائدی درگفت وگو با ایرنا افزود: سامانه بارشی از بعد ازظهر روز چهارشنبه از شمال استان وارد و تا مرکز استان ادامه داشت و از سحرگاه امروز نیز سامانه جدید بارشی از شمال آغاز و تا جنوب استان را فرا گرفته است.
کد خبر: ۱۸۰۴۲
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس گزارش هواشناسی پس از عبور سامانه بارشی حاکم براین استان، دمای هوا به میزان شش تا 12 درجه سانتی گراد در روزهای آینده کاهش می یابد، کشاورزان مراقب محصولات خود باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی درگفت وگو با ایرنا افزود: سامانه بارشی از بعد ازظهر روز چهارشنبه از شمال استان وارد و تا مرکز استان ادامه داشت و از سحرگاه امروز نیز سامانه جدید بارشی از شمال آغاز و تا جنوب استان را فرا گرفته است.

\n\n

وی اضافه کرد: این سامانه بارشی تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد و با وجود تداوم سه روزه بارندگی غیر از آبگرفتگی معابر و برخی خیابانها هیچ مشکلی در تردد و آمد و شد مردم به وجود نیامده است.

\n\n

قائدی با بیان اینکه کارگروه های بحران در استان فعال هستند گفت: با توجه به کاهش دمای هوا انتظار می رود کشاورزان به توصیه های سازمان جهاد کشاورزی برای کاهش خسارت های سرمازدگی توجه لازم را داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر