پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: زنگ طرح داناب در مدارس استان بوشهر نواخته می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حسین باشی‌زادگان ظهر دوشنبه در نشست با مجریان طرح داناب در استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.\n\nوی یک از برنامه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبی را اجرای طرح داناب دانست و ادامه داد: این طرح برای سومین بار در مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود و زنگ طرح داناب در مدارس استان نواخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۰۸۴
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: زنگ طرح داناب در مدارس استان بوشهر نواخته می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین باشی‌زادگان ظهر دوشنبه در نشست با مجریان طرح داناب در استان بوشهر اظهار داشت: اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

\n\n

وی یک از برنامه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آبی را اجرای طرح داناب دانست و ادامه داد: این طرح برای سومین بار در مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود و زنگ طرح داناب در مدارس استان نواخته خواهد شد.

\n\n

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های این طرح می‌توان به فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در زمینه استفاده و حفاظت از منابع آبی اشاره کرد.

\n\n

وی از بحث و بررسی اجرای طرح داناب با حضور مشاورین طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: محورهای مختلف طرح احیاء و تعادل بخشی بر اساس شاخص بومی، ظرفیت‌های منطقه و رعایت همه ملاحظات اجتماعی توسط شرکت آب منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده است.

\n\n

باشی‌زادگان به وضعیت مطلوب بارندگی‌های اخیر و بارش ۲۰۶ میلیمتری در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: ۱۸ سد تغذیه مصنوعی استان بوشهر در پی این بارندگی‌ها آبگیری شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر