شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش عسلویه استان بوشهر گفت: این شهرستان با کمبود 260 معلم روبرو است که هم اکنون این کمبود با اضافه کار نیروهای موجود جبران می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید علیرضا سنگی فرد افزود: کمبود نیروی بومی در مدارس عسلویه از مشکلات جدی است طوریکه از550 نیروی آموزشی در عسلویه تنها 150 نفر بومی و مابقی غیر بومی هستند.\n\nوی درباره برگزار نشدن امتحان زبان انگلیسی در یکی از مدارس شهرستان عسلویه بیان کرد: برگزاری امتحان نوبت اول تا 30 دیماه زمان دارد و برنامه ریزی برای برگزاری این امتحان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۸۴۸۹
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش عسلویه استان بوشهر گفت: این شهرستان با کمبود 260 معلم روبرو است که هم اکنون این کمبود با اضافه کار نیروهای موجود جبران می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید علیرضا سنگی فرد افزود: کمبود نیروی بومی در مدارس عسلویه از مشکلات جدی است طوریکه از550 نیروی آموزشی در عسلویه تنها 150 نفر بومی و مابقی غیر بومی هستند.

\n\n

وی درباره برگزار نشدن امتحان زبان انگلیسی در یکی از مدارس شهرستان عسلویه بیان کرد: برگزاری امتحان نوبت اول تا 30 دیماه زمان دارد و برنامه ریزی برای برگزاری این امتحان صورت گرفته است.

\n\n

سید علیرضا سنگی فرد ادامه داد: با توجه به جابه جایی معلم زبان، دانش آموزان این مدرسه چند درس زبان عقب افتاده بودند به همین دلیل امتحان روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار نشد و قرار است تا آخر ماه جاری این امتحان برگزار شود.

\n\n

ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت:به دلیل بی حرمتی یکی از دانش آموزان به معلم زبان انگلیسی، دو تا سه هفته کلاس بدون معلم برگزار شد ولی اکنون مشکل حل شده و امتحان زبان نیز در موعد مقرر برگزار می شود.

\n\n

معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیشترین کمبود نیروی انسانی در عسلویه در رشته های کارودانش، برق و مکانیک است.
\nحبیب فکوری افزود: مشکل کمبود نیروی انسانی عسلویه در این رشته ها با خرید خدمت حل شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: دراین ارتباط در شهرستان عسلویه در مقطع ابتدایی هیچ کمبود نیروی انسانی وجود ندارد.

\n\n

فکوری اظهار کرد: 50 درصد نیروهای فرهنگی عسلویه غیربومی هستند و تلاش می شود با فارغ التحصیلی دانشجومعلمان سال تحصیلی آینده 300 نفر از این معلمان جایگزین نیروهای غیر بومی کنونی شوند.

\n\n

وی یادآور شد: از این تعداد معلم 50 نفر بومی، 50 نفر از مناطق همجوار و مابقی از مناطق دور دست هستند که با توجه به اینکه در آغاز خدمت خود هستند باید در این مناطق مشغول به کار شوند.

\n\n

فکوری افزود: وجود تنگناهای معیشتی از جمله مهمترین مشکلات فرهنگیان عسلویه است که با وجود تلاش آموزش و پرورش هنوز در این بخش مشکلاتی وجود دارد.

\n\n

به نوشته ایرنا، وی یادآور شد: هم اکنون هفت هزار و 378 دانش آموز در قالب 341کلاس درس در64 مدرسه در عسلویه مشغول به تحصیل هستند.

\n\n

شهرستان عسلویه محل اجرای طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی در فاصله 285 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر